Šiuolaikinis meno centras ieško naujo vadovo

Kultūros ministerija paskelbė konkursą eiti Šiuolaikinio meno centro direktoriaus pareigas. Pretendentų prašymai dalyvauti konkurse kartu su reikiamais dokumentais priimami iki rugsėjo 25 d.
Atidarytas antaujintas šiuolaikinio meno centras
Atidarytas antaujintas šiuolaikinio meno centras / Roberto Riabovo / BNS nuotr.

„Šiuolaikinio meno centras – tai ne tik erdvė, bet ir idėja. Tai vieta, kur gimsta dialogas, kur menas kalba apie tai, kas šiandien svarbu Lietuvai ir pasauliui. Būsimą vadovą įsivaizduojame kaip vizionierių, kuris ne tik tęstų šią misiją, bet ir vestų centrą į dar ambicingesnę ateitį. Šiuolaikinio meno centras laukia lyderio, kuris ne tik įkvėps, bet ir įgalins, kuris skatins Lietuvos šiuolaikinio meno ir kultūros raidą, didins jo sklaidą ir prieinamumą“, – sako kultūros ministras Simonas Kairys.

Konkurso būdu penkerių metų kadencijai išrinktas vadovas turės galimybę sukurti ir įgyvendinti aiškią ir įkvepiančią Šiuolaikinio meno centro viziją, atitinkančią šiuolaikinio meno tendencijas ir visuomenės poreikius.

Kaip skelbia Kultūros ministerija, iš būsimo vadovo tikimasi puikių vadybinių ir organizacinių gebėjimų, gilaus šiuolaikinio meno procesų ir tendencijų išmanymo, gebėjimo pritraukti talentingus menininkus ir kuratorius, kompetencijų organizuojant parodas, renginius, edukacines programas, kurios pritrauktų ir įtrauktų įvairią auditoriją.

ŠMC yra vienas iš šiuolaikinio meno lyderių Šiaurės Europos regione, po rekonstrukcijos atidarytas šių metų liepą. Pavasarį lankytojams duris atvėrė ŠMC padalinys Sapiegų rūmai.

Iki šiol šiai įstaigai du dešimtmečius vadovavo Kęstutis Kuizinas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis