Pasak paties autoriaus, į parodos pavadinimą galima žvelgti dvejopai – jis nurodo ir į lietuvišką žodį „likę“, ir į socialiniuose tinkluose paplitusį laikinimo fenomeną: „Nors parodos pavadinimas yra „Likę“, pagal joje esančią liniją galima sakyti „like“. Žodis „likę“ nurodo į tai, kas atėjo ir liko, nes viskas praeina, o kažkas lieka.“
Parodoje galima susipažinti su plačiu autoriaus kūrybiniu spektru: nuo tradicinės žurnalistinės fotografijos veidrodiniu fotoaparatu, spalvotų pinhole iki socialiniuose tinkluose „Instagram“ bei „Facebook“ publikuojamų nuotraukų su komentarais.
Paklaustas, kodėl kai kuriuos darbus pasirinko eksponuoti drauge su socialinių tinklų komentarais, R.Danisevičius teigė, jog jie svarbūs dėl grįžtamojo ryšio: „Manau, grįžtamasis ryšys visiems svarbus. Jei padainuoji, o niekas neploja, juk irgi nesmagu. Kartu tai įdomesnis sprendimas, nes kol kas nemačiau, kad kas nors būtų ką nors panašaus padaręs“.
Parodoje eksponuojama ir jaunųjų autoriaus kolegų kūryba: jie pristato darbus, kuriems įtaką padarė R.Danisevičius. Tarp jų – ir 15min fotografo Žygimanto Gedvilos darbas.
Pats R.Danisevičius teigė nežinantis, kaip ir kodėl daro įtaką jauniesiems kolegoms: „Nors aš irgi būdamas jaunas sekdavau mūsų klasikų darbus, kuriuos matydavau žurnaluose. Pasižiūri, pasvarstai, kaip kitas žmogus kūrė... Gal dabar jau viskas apsivertė ir iš manęs kažkas ko nors išmokti gali. Nežinau. Bet jų darbai labai geri, man labai patinka.“
Pasak menotyrininko Virginijaus Kinčinaičio, R.Danisevičiaus darbuose skleidžiasi šiuolaikinės visuomenės deformacijų kritika. Vaizdinė kodavimo sistema metaforas fiksuoja tiesiogine prasme, o buities vaizdus – simboliškai.
„Autoriaus valia paskirti savo meistrystę šiuolaikinio socialinio metraščio sudarymui plečia ir bendrą Lietuvos vizualaus meno kontekstą“, – teigiama parodos anotacijoje.
Paroda „Likę“, kurią surengė Lietuvos spaudos fotografų klubas, Vilniaus Rotušėje veiks iki lapkričio 30 d. Vėliau pradės kelionę po kitus Lietuvos miestus.