A.Švedas: Praeities tyrimų baruose E.Gudavičius suderino istoriko ir inžinieriaus tapatybes Išsaugota
Meno erdvė: Tapytojas Linas Liandzbergis – nauji pokyčiai ateina tuomet, kai senieji išsikvepia Išsaugota
Andrius Jakučiūnas: Kokią žinią mums siunčia vasaros skandalai viešojoje erdvėje: nuo „Platformos“ iki „žydelkos“ Išsaugota
P.Cvirkos anūkas kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl R.Šimašiaus, A.Anušausko ir P.Kuzmickienės teiginių Išsaugota
„Keistuolių teatro“ aktorius A.Giniotis: svarbiausia įžvelgti stebuklą paprastuose dalykuose Išsaugota
Maestro S.Povilaičio žmona apie šimtus žmonių sutraukusį įamžinimą Palangoje: „Tai taip „povilaitiška“ Išsaugota
Žygimantas Kudirka-Mesijus: apie modernią Tautišką giesmę, radikalesnį repą ir reklamą be klastos Išsaugota
„Auksinio liūto“ laureatė V.Grainytė 15min studijoje: apie kūrinio paveikumą ir katastrofines nuojautas Išsaugota
Interviu Mokslininkė Magdalena Bystrzak iš Slovakijos: „Tradicija yra gyvas ir judrus kultūrinis palikimas“ Išsaugota
Pokalbis su 12-osios Kauno bienalės menininke Jasmina Cibic: nacionalinės tapatybės paieškos mene Išsaugota
Interviu Šiuolaikinio šokio kūrėjas L.Karvelis: „Kai girdžiu lietuvių liaudies muziką, šokis tiesiog liejasi“ Išsaugota
30 metų scenoje operos solistė S.Trimakaitė: „Per visą Nepriklausomybės laikotarpį Lietuva labai pagražėjo“ Išsaugota
Agnė Žagrakalytė: apie bendruomenes, užmirštas pastabas išleidus knygą ir karamelinį hašišą Išsaugota
12-osios Kauno bienalės menininkas, fotografas A.Morozovas: „Pasakoti vaizdais – atsakinga misija“ Išsaugota
Choreografas J.Batcheloras – apie ekspediciją po Antarkties salas ir Vilniuje vyksiantį pasirodymą Išsaugota