Aktorė Kristina Švenčionytė susižavėjo ispanų kultūra: šiuo metu geriausias spektaklis – flamenkas Išsaugota
A.Jakučiūnas: Apie kirgizus, lietuvius ir patiktukų patriotus. Kelioninis vaizdelis svetimų kalbų vartojimo klausimais Išsaugota
Istorikas Zigmas Vitkus: „Geras paminklas ir memorialas yra tas, kuris netrukdo vaizduotei“ Išsaugota
Baltarusijos poetė ir žurnalistė S.Brilo: „Nepaskelbto karo žiaurumas yra ne mažiau baisus ir tragiškas“ Išsaugota
Režisierius D.Minkevičius: „Ramina žinojimas, kad aš ne vienas toks brandžiojo kapitalizmo epochoje“ Išsaugota
Litvakų kultūros tyrėjas A.Polonskis – apie ryšį su Lietuva, meno vaidmenį politikoje bei empatijos svarbą Išsaugota
Ukrainos rašytojas Jurijus Andruchovyčius: „Karas mus išmokė būti aktyvius blogio akivaizdoje“ Išsaugota
R.Šileika apie Nacionalinį tupėjimo kilnojamąjį punktą: tai žaidimėliai Lietuvai pagražinti Išsaugota
Prozininkė E.Frank: frazė „teatras jau nebe toks, koks buvo“ ištariama dažniausiai po keturiasdešimtmečio Išsaugota
Andrius Jakučiūnas: „Derusifikacijos“ paradoksai. Nuo ko ją pradėti ir kuo čia dėtas Rimvydas Valatka Išsaugota
Rašytojos ir filosofės A.Kaziliūnaitės katinas Zigis: čia ne mes jį įsikatinom, o jis mus įsižmogino Išsaugota
M.Gimbutienės atminimo ženklai Italijoje: dėmesys lietuvių archeologei neblėsta dešimtmečius Išsaugota
Juozas Miltinis ir jo legenda: flirtas su valdžia, teroras repeticijose ir geriausias spektaklis – jis pats Išsaugota
Nuo psichologinių kompleksų iki finansinio nestabilumo: kokie iššūkiai lydi menininkų kelią Išsaugota
„Aš su akvarele tapau šiukšles“: pokalbis su J.Skudutyte apie 10 metrų ilgio šiukšlių dienoraštį Išsaugota
Dainininkas L.Pilkauskas: pažiūrėjęs „Forestą Gampą“ įsikvepiu būti paprastu ir geru žmogumi Išsaugota
Meluoti nemokėjusio L.Jakimavičiaus draugai – apie jo humoro jausmą, paskutinę knygą bei laiką M.Martinaičio būrelyje Išsaugota
Lietuvoje užuovėjos sulaukusi „Pussy Riot“ narė: Kremlius siekia prikelti Sovietų Sąjungos lavoną Išsaugota