Recenzija Talino kino festivalis „Juodosios naktys“: kelionė po savo įsimylėjimų istoriją ir gedulo anatomija Išsaugota
Recenzija Talino kino festivalis: E.Jankausko debiutas „Čia buvo Saša“ – filmas, kurio verta laukti 2019 m. Išsaugota
Recenzija Prieš tris dešimtmečius papasakota „Širdžių“ istorija ir R.Banionio filmo „Neatmenu tavo veido“ aidai Išsaugota
Talino kino festivalyje M.Kavtaradzės juosta „Išgyventi vasarą“ pripažinta geriausiu Baltijos šalių filmu Išsaugota
Kino režisierė J.Reeves: kūryboje stengiuosi atrasti džiaugsmą, nors tai gana mazochistinis užsiėmimas Išsaugota
Pamatykite Europos animacijos apdovanojimuose nominuotą filmą „Paskutinė stotelė – Mėnulis“ Išsaugota
Interviu Lėlių animacijos režisierė B.Sodeikaitė: „Didžiausias kūrybinis įkvėpimas – gyvenimas“ Išsaugota
Filmo „Vaikai iš „Amerikos“ viešbučio“ režisierius R.Banionis: „Nežinojau, ar jį užbaigsim“ Išsaugota
Recenzija „Scanoramos“ dienoraštis: lietuviškos premjeros – istorija kaip videožaidimas ir dokumentinio kino poezija Išsaugota
Ką reiškia būti moterimi Lietuvos kino industrijoje: „leidžia žaisti, bet neperšokant kartelės į didįjį kiną“ Išsaugota
Lietuvos kino centras parengė siūlymus kino industrijai dėl abipuse pagarba grindžiamos darbo aplinkos Išsaugota
Interviu Filosofas Nerijus Milerius: arba draudžiame prievartą, arba eksponuojame ją nekritiškai Išsaugota
Recenzija „Scanoramos“ dienoraštis: šiuolaikinis Boschas ir meilė, užgimusi prekybos centre Išsaugota
Apdovanotas festivaliuose „Šoklys“ – brandi parabolė apie meilę ir skausmą savanaudiškoje visuomenėje Išsaugota
Interviu „Sengirės“ režisierius M.Survila: ekspertai sakė, kad surinksime 2000 žiūrovų, bet atėjo daugiau nei 57 000 Išsaugota
Tarptautiniame Leipcigo festivalyje – lietuviško animacinio filmo „Žonglierius“ pasaulinė premjera Išsaugota
Recenzija Žmonės, sprendžiantys, ką šiandien išvysite „Facebooke“: dokumentinis filmas „Interneto valytojai“ Išsaugota
Interviu Berlyno kino festivalio programos konsultantas W.Speckas: kinas yra politiškas menas Išsaugota