Interviu Kino teatras regione. Kino mechanikas Aidas Darginavičius apie senuosius Mažeikių kino teatrus iš kurių vienas – daugiabučio rūsyje Išsaugota
Švedų „MovieScore Media“ išleido Ievos Marijos Baranauskaitės kurtą filmo „Advokatas“ albumą Išsaugota
Estų kino kūrėjai Jaanikai Arum Lietuvoje vykstanti scenarijaus rašymo rezidencija atvėrė kelią į sėkmę Išsaugota
„Kino pavasario“ apdovanojimų ceremonija: žiūroviškiausiu festivalio filmu išrinktas „Quo Vadis, Aida?“ Išsaugota
Interviu Filmo „Oazė“ režisierius Ivanas Ikičius: „Sukūręs šį filmą supratau, kad iš tikrųjų nepažįstame pasaulio, kuriame gyvename“ Išsaugota
Recenzija „Žmonės, kuriuos pažįstam“: dabar kažkas kitaip, nors plika akimi ir nepastebėtum Išsaugota
Geras kino vertėjas – saliamoniškas avantiūristas: paskelbti kino vertėjų konkurso laimėtojai Išsaugota
Rašytojas Justinas Žilinskas po filmo „Nesėkmė dulkinantis, arba šelmiškas porno“: „Viskas tobulai tinka Lietuvai“ Išsaugota
„Kino Pavasario“ autokino seansai Kaune – populiariausi festivalio filmai po atviru dangumi Išsaugota
Aktorius ir rašytojas Marius Povilas Elijas Martynenko filmo „Šuo, kuris negalėjo neloti“ absurdą lygina su dabartimi Išsaugota
Interviu Filmo „Gagarinas“ režisieriai Fanny Liatardas ir Jérémy Trouilh'as: „Mes tikime ateities utopijomis“ Išsaugota
Režisierė Kamilė Gudmonaitė: „Baimė paliesti tai, kas nepatogu – didžiausias dialogo trukdis“ Išsaugota
„Kino pavasario“ konkursinėje programoje – T.Smulkio filmas ir Berlyno „Sidabrinio lokio“ laimėtojas Išsaugota
Recenzija „Kino pavasario“ dienoraštis: Samuelis Beckettas kalėjime, Vilis Vonka dykumoje ir kiti Išsaugota
Interviu Mirusiųjų kalba: kokia ji būtų šiandien? Pokalbis su režisieriais C.Gotardo ir M.Dutra Išsaugota
Aušra Kaziliūnaitė apie filmą „Jason Holliday portretas“: „Neįsivaizdavau, kad įmanoma dvi valandas taip susidomėjus klausytis vieno žmogaus kalbėjimo“ Išsaugota
Interviu Filmo „Karalių naktis“ režisierius: „Žmogus niekada nekalba įtikinamiau nei tada, kai pasakoja savo gyvenimo istoriją“ Išsaugota
Kuo nustebins „Kino pavasario“ dokumentiniai filmai? Įvairių sričių ekspertų ir pačių režisierių patirtys Išsaugota
Interviu „MUBI“ viceprezidentas ir sinefilas D.Kasmanas – apie kino kultūrą Niujorke, Joną Meką ir senąjį Holivudą Išsaugota
Dovilė Filmanavičiūtė po dokumentinio filmo „Valchenzė amžiams“: „Jaučiausi taip, tarsi pro rakto skylutę spoksočiau į svetimą gyvenimą“ Išsaugota
Žalias Interviu Dėl Žemės ateities turėtų bijoti kiekvienas: „Kino pavasario“ pokalbis su „Fridays For Future“ aktyvistais apie pasirinkimą veikti Išsaugota
„Golden Parazyth“ vokalistas G.Širka apie filmą „Paskutinieji“: „Amžina žmogaus egzistencijos ir prasmės drama“ Išsaugota
„Open Talks“ pokalbis su lietuvių menininke ir kino kūrėja Emilija Škarnulyte – 15min tiesioginėje transliacijoje Išsaugota
Režisierė Aistė Žegulytė apie filmą „Jos vardas buvo Europa“: „Kino eksperimentas, įtraukiantis savo forma“ Išsaugota
„Baftai“ nuominuoti „Brangūs draugai!“ per asmeninę istoriją atskleidžia sovietizmo absurdą ir siaubą Išsaugota
Baltijos šalių trumpametražių filmų scenarijų rezidencija „Baltic Shorts Residency“ kviečia trečiajam sezonui Išsaugota
Interviu Filmo „Meilės reikalai“ režisierius E.Mouret, kurį įkvėpė romanas „Žakas fatalistas“ Išsaugota
Lietuvos kino centras pristato lietuviškos kino klasikos filmus pritaikytus neregių bei silpnaregių peržiūroms Išsaugota
Recenzija Berlynalės dienoraštis: Kaip „atvira diskusija“ užleidžia balsą idiotizmui? (I dalis) Išsaugota
Artėjančiame „Kino pavasaryje“ – geriausia Europos komedija, filmas apie Gretą Thunberg ir nauja programa „Panorama“ Išsaugota
„Kino pavasaris“ ir kino mokykla „Youngblood“ kviečia moksleivius dalyvauti trumpųjų filmų konkurse Išsaugota
„Kino pavasario“ kritikų pasirinkime – ekscentriška komedija, įtemptos dramos ir kinas iš Afrikos Išsaugota
Interviu „Kino pavasario“ vizualinės tapatybės kūrėja Rūta Palionytė: „Ledas sustingęs tik iš pirmo žvilgsnio“ Išsaugota
Interviu Prestižinio Niujorko universiteto doktorantas apie dokumentinį garsą, bet ne kiną: kuo jis išskirtinis? Išsaugota
Grįžta nuotolinės kino pamokos: nauji filmai, pažintis su propaganda kine ir lietuviška kino klasika Išsaugota
Tik prenumeratoriams Filmas „Gladiatorius“ – istorijos prievartavimas, tenkinant masių poreikius Išsaugota
Interviu Kas svarbiau – vaizdas ar garsas? Pokalbis su Rugile Barzdžiukaite ir Dovydu Korba Išsaugota