Interviu Filmo „Liberté“ režisierius Albertas Serra: „Ten, kur yra erotikos, nėra hierarchinių lygių, gražių ar negražių žmonių“ Išsaugota
N-18 Atviras „Open Talks“ pokalbis su kino kūrėju Romu Zabarausku – 15min tiesioginėje transliacijoje Išsaugota
Festivalis „Kino pavasaris“ grįžta į kino teatrus – dar nerodyti filmai ir pasiilgtas kino salės jausmas Išsaugota
Filmo „Triumfas“ režisierius Emmanuelis Courcolas: „Pasaulis be humoro turi pavadinimą – tai pragaras“ Išsaugota
Kino teatras regione. Kino mechanikė ir filmų tikrintoja Algimanta Balčiūnienė apie 44 metus ir 2 savaites Šakių kino teatre „Jaunystė“ Išsaugota
Kino bendruomenę suvienijęs „e-Meeting Point – Vilnius“ paskelbė geriausius filmų projektus Išsaugota
Interviu Kino teatras regione. Kino mechanikas Virgilijus Kojala pasakoja apie kiną Ukmergėje ir kaip Kambodžoje rodė filmus Išsaugota
Laisvės alėjoje iškils naujas akcentas: pasiūlyta 11 meninių idėjų pirmajam lietuviškam filmui įamžinti Išsaugota
Interviu Kino teatras regione. Kino mechanikas Aidas Darginavičius apie senuosius Mažeikių kino teatrus iš kurių vienas – daugiabučio rūsyje Išsaugota
Švedų „MovieScore Media“ išleido Ievos Marijos Baranauskaitės kurtą filmo „Advokatas“ albumą Išsaugota
Estų kino kūrėjai Jaanikai Arum Lietuvoje vykstanti scenarijaus rašymo rezidencija atvėrė kelią į sėkmę Išsaugota
„Kino pavasario“ apdovanojimų ceremonija: žiūroviškiausiu festivalio filmu išrinktas „Quo Vadis, Aida?“ Išsaugota
Interviu Filmo „Oazė“ režisierius Ivanas Ikičius: „Sukūręs šį filmą supratau, kad iš tikrųjų nepažįstame pasaulio, kuriame gyvename“ Išsaugota
Recenzija „Žmonės, kuriuos pažįstam“: dabar kažkas kitaip, nors plika akimi ir nepastebėtum Išsaugota
Geras kino vertėjas – saliamoniškas avantiūristas: paskelbti kino vertėjų konkurso laimėtojai Išsaugota
Rašytojas Justinas Žilinskas po filmo „Nesėkmė dulkinantis, arba šelmiškas porno“: „Viskas tobulai tinka Lietuvai“ Išsaugota
„Kino Pavasario“ autokino seansai Kaune – populiariausi festivalio filmai po atviru dangumi Išsaugota
Aktorius ir rašytojas Marius Povilas Elijas Martynenko filmo „Šuo, kuris negalėjo neloti“ absurdą lygina su dabartimi Išsaugota
Interviu Filmo „Gagarinas“ režisieriai Fanny Liatardas ir Jérémy Trouilh'as: „Mes tikime ateities utopijomis“ Išsaugota
Režisierė Kamilė Gudmonaitė: „Baimė paliesti tai, kas nepatogu – didžiausias dialogo trukdis“ Išsaugota
„Kino pavasario“ konkursinėje programoje – T.Smulkio filmas ir Berlyno „Sidabrinio lokio“ laimėtojas Išsaugota
Recenzija „Kino pavasario“ dienoraštis: Samuelis Beckettas kalėjime, Vilis Vonka dykumoje ir kiti Išsaugota
Interviu Mirusiųjų kalba: kokia ji būtų šiandien? Pokalbis su režisieriais C.Gotardo ir M.Dutra Išsaugota
Aušra Kaziliūnaitė apie filmą „Jason Holliday portretas“: „Neįsivaizdavau, kad įmanoma dvi valandas taip susidomėjus klausytis vieno žmogaus kalbėjimo“ Išsaugota
Interviu Filmo „Karalių naktis“ režisierius: „Žmogus niekada nekalba įtikinamiau nei tada, kai pasakoja savo gyvenimo istoriją“ Išsaugota
Kuo nustebins „Kino pavasario“ dokumentiniai filmai? Įvairių sričių ekspertų ir pačių režisierių patirtys Išsaugota
Interviu „MUBI“ viceprezidentas ir sinefilas D.Kasmanas – apie kino kultūrą Niujorke, Joną Meką ir senąjį Holivudą Išsaugota
Dovilė Filmanavičiūtė po dokumentinio filmo „Valchenzė amžiams“: „Jaučiausi taip, tarsi pro rakto skylutę spoksočiau į svetimą gyvenimą“ Išsaugota
Žalias Interviu Dėl Žemės ateities turėtų bijoti kiekvienas: „Kino pavasario“ pokalbis su „Fridays For Future“ aktyvistais apie pasirinkimą veikti Išsaugota
„Golden Parazyth“ vokalistas G.Širka apie filmą „Paskutinieji“: „Amžina žmogaus egzistencijos ir prasmės drama“ Išsaugota
„Open Talks“ pokalbis su lietuvių menininke ir kino kūrėja Emilija Škarnulyte – 15min tiesioginėje transliacijoje Išsaugota
Režisierė Aistė Žegulytė apie filmą „Jos vardas buvo Europa“: „Kino eksperimentas, įtraukiantis savo forma“ Išsaugota
„Baftai“ nuominuoti „Brangūs draugai!“ per asmeninę istoriją atskleidžia sovietizmo absurdą ir siaubą Išsaugota
Baltijos šalių trumpametražių filmų scenarijų rezidencija „Baltic Shorts Residency“ kviečia trečiajam sezonui Išsaugota
Interviu Filmo „Meilės reikalai“ režisierius E.Mouret, kurį įkvėpė romanas „Žakas fatalistas“ Išsaugota
Lietuvos kino centras pristato lietuviškos kino klasikos filmus pritaikytus neregių bei silpnaregių peržiūroms Išsaugota
Recenzija Berlynalės dienoraštis: Kaip „atvira diskusija“ užleidžia balsą idiotizmui? (I dalis) Išsaugota