25 metus veikiantis „Raganiukės teatras“ bijo, kad savivaldybės nutarimai gali reikšti išsikraustymą iš studijos Fabijoniškėse Išsaugota
Tik prenumeratoriams Dramatiškieji 2020-ieji teatrų gyvenime: tikrasis prarastų pajamų ir atšauktų spektaklių skaičius Išsaugota
Tris dešimtmečius brandinta unikali O.Koršunovo ir J.Budraičio „Paskutinė Krepo juosta“ pristatoma online erdvėje Išsaugota
Interviu Baleto artistas Jeronimas Krivickas: „Pasaulyje tiek daug norinčių šokti ir tiek mažai teatrų“ Išsaugota
Prieš archyvinio spektaklio peržiūrą – V.Mainelytės ir M.Jusčiaus prisiminimai apie režisierių A.Lapėną Išsaugota
Lietuvos dramaturgijos tyrinėtoja Aušra Martišiūtė-Linartienė: apie mitus, stereotipus ir tikrovę Išsaugota
Karantinas aktorių Mantą Vaitiekūną pastūmėjo į dramaturgiją: pristatė debiutinę pjesę „Ką/stingas“ Išsaugota
Į jokią kitą nepanaši pirmoji repeticija – Klaipėdoje darbą pradėjo režisierė Agata Duda-Gracz Išsaugota
Kazimieras Žvinklys: „Kada pas mus supras, kad be kultūros ir tauta, ir miestas degraduoja“ Išsaugota
Veiklą pradeda Teatro informacijos centras: pirmasis projektas sujungs Lietuvos ir Italijos kūrėjus Išsaugota
O.Koršunovo „Vasarvidžio nakties sapnas“: nepriklausomo teatro pradžia, iššūkis aktoriams ir triumfas nuo Japonijos iki Venesuelos Išsaugota
Interviu Aktorė Judita Urnikytė: vaikams skirtas knygas retkarčiais vertėtų paskaityti ir suaugusiems Išsaugota
2021-ųjų Venecijos teatro bienalėje „Auksinį liūtą“ pelnė lenkų režisierius Krzysztofas Warlikowskis Išsaugota
Tarp projekto dalyvių iš 100 skirtingų valstybių – ir režisierius iš Lietuvos Artiomas Rybakovas Išsaugota
Interviu Teatras, ieškantis naujovių ir atgaivinantis klasiką. Pokalbis su LNDT meno vadovu Oskaru Koršunovu Išsaugota
Interviu Nacionalinės premijos laureatė aktorė Regina Šaltenytė: „Niekada nerašiau dienoraščio“ Išsaugota
LNOBT choro meno vadovas Česlovas Radžiūnas – apie choristų nuotykius ir išsipildžiusią svajonę Išsaugota
Naujame „Daugiau nei teatras“ sezone dar gilesnės pažintys su Klaipėdos dramos teatro žmonėmis Išsaugota
O.Koršunovas apie internete atgimstantį „Oidipą karalių“: žiūrėjome į porą konkrečių tuometinių politikų Išsaugota
U.Bartoševičiūtė – apie jauno režisieriaus kontaktą su klasikine dramaturgija: „Šekspyras mano rankose atsidūrė dabar“ Išsaugota
Šokio informacijos centras mini 25-metį: kaip keitėsi Lietuvos šokio pasaulis per ketvirtį amžiaus? Išsaugota
Interviu LNOBT orkestro koncertmeisteriu tapęs D.Peseckas: „Pirmuosius spektaklius mačiau iš orkestro ložės kampučio“ Išsaugota
Šalia įžymybių Klaipėdos dramos teatro scenoje stojo pradinukai: „Nuteikiau vaikus, kad scena – tai aktoriaus šventovė“ Išsaugota
Dėl nenumatytų kliūčių Oskaro Koršunovo teatro internetinio ciklo spektaklį „Vaidinant auką“ keičia „Miranda“ Išsaugota
Nacionalinis Kauno dramos teatras pristato naujieną – tinklalaides: pokalbiai apie kūrybos prasmę, būsimas premjeras, išgyvenimus Išsaugota
Recenzija Baigiant Te(be)gyvuojančią komediją: aštuoni tekstai temomis, kurios nusipelnė daugiau Išsaugota
60 metų veikiantis Vilniaus lenkų teatras „Studija“ savo sėkmę gali įvardinti vienu žodžiu: tai – bendradarbiavimas Išsaugota