Interviu „Saulės ir jūros“ autorės – apie gastroles užsienyje ir artėjantį pasirodymą Lietuvoje Išsaugota
Ar genijus gali būti niekšas? Agata Duda-Gracz naujausiame spektaklyje skrodžia dievinamų menininkų mitą Išsaugota
O.Koršunovo teatro sugrįžime į tarptautines gastroles – politiškai aštrus „Žmogus iš Podolsko“ Peterburge Išsaugota
Birželį LNDT kviečia į naujausius spektaklius – „Alisa“, „Dialogai“, „Vaidina Marius Repšys“ Išsaugota
Recenzija Ar rizikuojant gali niekam neskaudėti? Spektaklio „Brilijant advenčers“ recenzija Išsaugota
Klaipėdoje įvyks spektaklio pagal Caravaggio kūrybą premjera – tai pirmasis kompozitoriaus vizitas Lietuvoje Išsaugota
Kanų šokio festivalyje šalies vardą garsins „Low Air“: A.Gudaitė pristatys šokį „Savoj Krūvoj“ Išsaugota
Režisierius Vladimiras Gurfinkelis: „Neabejoju, pasaulis – pilnas genijų, tik nefiltruokime jų liniuotėmis“ Išsaugota
Šokėja ir choreografė Greta Grinevičiūtė: „Kūryba negali tapti tėvystės atsisakymo priežastimi“ Išsaugota
Režisierius Paulius Ignatavičius: „Stengiuosi vengti nostalgiško požiūrio, nes jis iškreipia tikrovę“ Išsaugota
Interviu Režisierius Vladimiras Gurfinkelis: „Esminis žmogaus bruožas – tai gebėjimas pašokti aukščiau savo paties vidinio kalėjimo“ Išsaugota
Recenzija Kiek užtrunka priprasti prie provokacijų? A.Areimos spektaklio-filmo „Už geresnį pasaulį“ recenzija Išsaugota
Vilniuje bunda ne tik pavasaris, bet ir šokis: jaunoji karta atliko I.Stravinskio motyvais paremtą performansą Išsaugota
Gediminas Rimeika – apie hamletiškus mokslininkų klausimus spektaklyje „Brilijant advenčers“ Išsaugota
Po pusmečio karantino – euforinės nuotaikos LNOBT premjeroje, fotosesija ant raudonojo kilimo Išsaugota
Keturis dešimtmečius premjeros laukianti F.Bajoro opera „Dievo avinėlis“ scenos šviesą tikisi išvysti kitąmet Išsaugota
Vadovei paklausus, kodėl LRDT nebus renovuojamas, Finansų ministerija siūlo projektą įgyvendinti kitoje programoje Išsaugota
LNOBT vadovai pristatė ateities planus ir nuveiktus darbus: ar iš tiesų iš karantino jie sugrįš „geresni nei atėjo“? Išsaugota
B.Dauguviečio auskarą laimėjęs Lietuvos ir Baltarusijos teatro projektas įrodė baltarusių talentą Išsaugota
O.Koršunovo „Senė 2“ virtualiai: režisūros virtuozo epitetas Lietuvoje ir tarptautinė sėkmė Avinjone vos sulaukus 24-erių Išsaugota
„Atviros erdvės“ programoje: žmogaus ištvermės ir kūno galimybių ribos, pasitelkiant tris meno šakas Išsaugota
Recenzija Aušra Kaminskaitė apie 2021-ųjų „Auksinius scenos kryžius“: Džiazas be netikėtumų Išsaugota
„Auksinius scenos kryžius“ pelnę J.Gedmintaitė ir T.Girininkas ruošiasi „Rožės kavalieriaus“ premjerai Išsaugota
Oskaro Koršunovo „Ten būti čia“ atgimsta: spektaklis, kurį atkūrus nepriklausomybę citavo pats Vytautas Landsbergis Išsaugota
Kauno ir Ešo prie Alzeto teatrai vienijasi švęsti kultūrą: šokio spektaklio „Juokai“ transliacija Išsaugota