80-asis O.Dautartaitės pavasaris: „Nesakau, kad buvau pašaukta Teatrui. Bet aš turėjau jį. Ir Teatras turėjo mane“ Išsaugota
Premjerą pristatantis Aleksandras Špilevojus: komedija padeda kalbėti apie tai, ką mes jaučiame ir išgyvename Išsaugota
Spektaklį apie tremtį sukūrusi E.Švedkauskaite: „Vieną prisiminimą, susijusį su seneliu, „padovanojau“ spektakliui“ Išsaugota
Amoniakas tikintiesiems po nosimis ir „velykžydžiai“: viduramžiška tradicija iki šiol kartojama tik vienoje Lietuvos bažnyčioje Išsaugota
Auksinio scenos kryžiaus nominantė Oksana Griaznova: „Šokėjas į sceną turi atsinešti ne tik kūną“ Išsaugota
„Auksinį scenos kryžių“ laimėjusi E.Švedkauskaitė pristato naują spektaklį apie kartų santykius Išsaugota
„Auksinių scenos kryžių“ komisija – apie 2022-ųjų teatro tendencijas, kategorijų slinktis ir E.Švedkauskaitę Išsaugota
Didėja kompensacinės išmokos buvusiems teatrų, koncertinių įstaigų ir cirko kūrybiniams darbuotojams Išsaugota
Aušra Kaminskaitė. Teatras, kuriame (pagaliau) įdomu: spektaklių „Jauno žmogaus memuarai“ ir „Titas“ recenzija Prenumeratoriams Išsaugota
„Padėkos kaukės“: G.Varnui – už operos „Lokys“ režisūrą, solistui S.Rezgevičiui – „Už nuopelnus teatro menui“ Išsaugota
Oskaro Koršunovo „Otelas“ su Oneida Kunsunga-Vildžiūniene pagrindiniame vaidmenyje bus rodomas Alytuje Išsaugota
„Auksinių scenos kryžių“ ceremonijoje – kultūrinės bendrystės skatinimas ir visuomenės įtraukimas Išsaugota
Klaipėdos jaunimo teatro spektaklyje „R.E.M.“ – jauno žmogaus drama ant žalios „Windows“ pievelės Išsaugota
„Atėjai, suvaidinai, išėjai“: Lietuvos teatralai L.Vilimienę kaltina biurokratiškumu, bijo G.Kėvišo tvarkos, kurią vadina sovietine Išsaugota
„Sapnai ir kaktusai“: premjerą Klaipėdoje pasitiks ir pasaulinė žvaigždė Alexanderis Ekmanas Išsaugota
Prancūzijoje kuriantis šokėjas D.Strimaitis: „Maniau, kad kuriant gerą meną reklama nereikalinga“ Išsaugota
Ukrainiečių dirigentė M.Grynyvetska: „Jaučiausi nesibaigiančiame sapne, iš kurio norėjosi pabusti“ Išsaugota
Skelbiami „Auksinių scenos kryžių“ nominantai: dėmesys ne tik geriausiems kūrėjams, bet ir teatro įvairovei Išsaugota
Auksiniam scenos kryžiui nominuotas aktorius Matas Sigliukas: „Turiu būti savo personažo advokatas“ Išsaugota
72 metų aktorius Jonas Braškys po ilgos pertraukos sugrįžta į šokio sceną spektaklyje „Kelionė namo“ Išsaugota
Kova dėl vadovo kėdės: S.Kairys, L.Vilimienė ir J.Sakalauskas atvirai apie Operos ir baleto teatro direktoriaus rinkimus Išsaugota
★★★★☆ / A.Kaminskaitė apie J.Vaitkaus „Tėtį“: būdas suprasti tai, ko realybėje nė už ką nenorėtum patirti Išsaugota
Trečiasis Klaipėdos festivalis: beribėje elingo ir uosto scenoje bus pristatyta „Carmina Burana“ Išsaugota
Aurelijus Liškauskas: „Klaipėdoje statomi „Kaktusai“ – didžiulis mūsų baleto trupės įvertinimas“ Išsaugota
Vytautas Anužis apie vaidmenį Jono Vaitkaus spektaklyje „Tėvas“: „Šis vaidmuo man – dovana“ Išsaugota
Tarptautinėse dramaturgų rezidencijose Lietuvą atstovaus Žygimantas Kudirka ir Natalija Vorožbit iš Ukrainos Išsaugota
Apie šiuolaikinio šokio pasaulį Knygų mugėje pasakos „Naujasis Baltijos šokis“ ir dirbtinis intelektas Išsaugota
Rusų pjesės Vakarų teatruose: ne apie karą, tačiau šį tą apie Rusiją pasako Prenumeratoriams Išsaugota