Šiuolaikinio cirko fotografas D.Ališauskas: „Fotografuodamas spektaklį žaidžiu „Counter-Strike“ Išsaugota
Translytis choreografas Danielius Mariblanca: „Lyties keitimo procesas neturi nei pradžios, nei pabaigos“ Prenumeratoriams Išsaugota
„Dezdemonos“ premjera Kauno valstybiniame muzikiniame teatre: „Neieškokite naujo, ieškokite amžino“ Išsaugota
Auksiniu scenos kryžiumi apdovanotas M.Bendžius: svarbu ne pats apdovanojimas, bet tai, jog žmonės jį vertina Išsaugota
Pažiūrėk į mane, nes kitaip aš išnyksiu: LNOBT baleto artistai kviečia „Kūrybiniam impulsui“ Išsaugota
Londono teatre dirbantis A.Gaučas – apie kitomis akimis pamatytą Shakespeare'ą, spektaklius už lango vykstant riaušėms Išsaugota
Recenzija Aušra Kaminskaitė. Jauni kūnai, gražūs kūnai, nuogi kūnai, nematyti kūnai – „Naujasis Baltijos šokis“ I dalis Išsaugota
Interviu Iš Visagino kilusi balerina Margarita Simonova: „Lietuvos balete vyksta tai, kas džiugina akį“ Išsaugota
„Sidabrinės gervės“ įvaizdinio klipo autorius G.Šiaulys: animacija primena apie gyvenimo trapumą Išsaugota
Spektaklį apie seksą pristatantis G.Aleksa: „Žmonės įsitikinę, kad yra tik vienas normalus būdas mylėtis“ Išsaugota
Vilniaus senojo teatro vadovė: „Šis teatras visada buvo ir liks Lietuvos teatras – ne Rusijos“ Išsaugota
Kino teatro „Pasaka“ turinio vadovė Giedrė Vyšniauskaitė: kine saugiai galime patirti emocijas, kurių kasdienybėje neišgyvename Išsaugota
★★★☆☆ / „Kaip paglostyti fosiliją jos nesutrupinant?“: A.Kaminskaitė apie spektaklį „Fossilia“ Prenumeratoriams Išsaugota
Tarptautinis Klaipėdos festivalis: nuostabių premjerų ir saulėlydžio palytėti vasaros vakarai Išsaugota
Muzikinio spektaklio apie seksą „Make love“ premjera: kviečia kalbėti apie dažniausias šios temos problemas Išsaugota
Artūro Areimos teatro spektaklio „Arti / Близько“ kūrėjai: negalime leisti sau pamiršti, jog vyksta karas Išsaugota
80-asis O.Dautartaitės pavasaris: „Nesakau, kad buvau pašaukta Teatrui. Bet aš turėjau jį. Ir Teatras turėjo mane“ Išsaugota
Premjerą pristatantis Aleksandras Špilevojus: komedija padeda kalbėti apie tai, ką mes jaučiame ir išgyvename Išsaugota
Spektaklį apie tremtį sukūrusi E.Švedkauskaite: „Vieną prisiminimą, susijusį su seneliu, „padovanojau“ spektakliui“ Išsaugota
Amoniakas tikintiesiems po nosimis ir „velykžydžiai“: viduramžiška tradicija iki šiol kartojama tik vienoje Lietuvos bažnyčioje Išsaugota
Auksinio scenos kryžiaus nominantė Oksana Griaznova: „Šokėjas į sceną turi atsinešti ne tik kūną“ Išsaugota
„Auksinį scenos kryžių“ laimėjusi E.Švedkauskaitė pristato naują spektaklį apie kartų santykius Išsaugota
„Auksinių scenos kryžių“ komisija – apie 2022-ųjų teatro tendencijas, kategorijų slinktis ir E.Švedkauskaitę Išsaugota
Didėja kompensacinės išmokos buvusiems teatrų, koncertinių įstaigų ir cirko kūrybiniams darbuotojams Išsaugota
Aušra Kaminskaitė. Teatras, kuriame (pagaliau) įdomu: spektaklių „Jauno žmogaus memuarai“ ir „Titas“ recenzija Prenumeratoriams Išsaugota
„Padėkos kaukės“: G.Varnui – už operos „Lokys“ režisūrą, solistui S.Rezgevičiui – „Už nuopelnus teatro menui“ Išsaugota
Oskaro Koršunovo „Otelas“ su Oneida Kunsunga-Vildžiūniene pagrindiniame vaidmenyje bus rodomas Alytuje Išsaugota
„Auksinių scenos kryžių“ ceremonijoje – kultūrinės bendrystės skatinimas ir visuomenės įtraukimas Išsaugota
Klaipėdos jaunimo teatro spektaklyje „R.E.M.“ – jauno žmogaus drama ant žalios „Windows“ pievelės Išsaugota
„Atėjai, suvaidinai, išėjai“: Lietuvos teatralai L.Vilimienę kaltina biurokratiškumu, bijo G.Kėvišo tvarkos, kurią vadina sovietine Išsaugota