Aušra Kaminskaitė. Kančios skalė: kaip pasirinkti spektaklį pagal (jo) nuotaiką Prenumeratoriams Išsaugota
Spektaklio „Mama“ premjerą pasitinkanti aktorė Rasa Samuolytė: „Buvau pasiilgusi tokio vaidmens, kurį galėtum išgyventi“ Išsaugota
Premjerą „Mama“ pristatantis K.Glušajevas: „Reikia papasakoti apie pjesę žmonėms ne iš teatro aplinkos ir pažiūrėti, kaip jie reaguoja“ Išsaugota
Baleto premjerai Lvive užburiančią scenografiją ir šviesų dailę sukūręs menininkas A.Buinauskas: „Nepasakysiu, kad nebijau čia būti“ Išsaugota
Festivalis „Kitoks'24“ pristato programą: šiuolaikinio cirko bei muzikiniai spektakliai vaikams ir jaunimui Išsaugota
„Snieguolė“ kaip šiuolaikinis mitas: Dr. GoraParasit premjera Nacionaliniame Kauno dramos teatre Išsaugota
Kaip skamba akimirka, kai žmogus pakelia ragelį ir prabyla apie tai, ko niekam nedrįso pasakoti? Išsaugota
Oskaro Koršunovo teatre – režisieriaus Kirilo Glušajevo premjera pagal Floriano Zellerio pjesę „Mama“ Išsaugota
Spartinamas Lietuvos nacionalinio dramos teatro rekonstrukcijos finišas – skirtos papildomos lėšos Išsaugota
Aidos partiją atliksianti ukrainietė K.Bakhritdinova-Kravčuk – apie ryšius su Lietuva, sėkmingas piršlybas ir sudegusius vaikystės namus Išsaugota
Lietuvos nacionaliniame dramos teatre – antroji Lauros Kutkaitės premjera „Teiresijo krūtis“ Išsaugota
Reklama COM·MOON·A – Naktis teatre: net 28 renginiai po vienu stogu per vieną naktį už vieną bilietą! Išsaugota
„Aidos“ premjeroje – Egipto spalvos, lotosų žiedai ir šiuolaikiškai perskaityti senovės kultūros ženklai Išsaugota
Dramaturgė Daiva Čepauskaitė: „Iškeliavau į intriguojančią kelionę ieškoti septynių personažų ir grįžau su smagia senukų kompanija“ Išsaugota
„Auksinio scenos kryžiaus“ laureatė G.Gelgotė: „Strazdas – žalias paukštis“ aktualus ir šiandien Išsaugota
Alytus kviečia: tarptautinis teatrų festivalis COM.MEDIA įtrauks, nustebins, abejingų nepaliks Išsaugota
AURA 33: šiuolaikinis prancūzų šokis, kuriame susipina rafinuotumas ir akistata su normomis Išsaugota
Kaip atrodytų pasaulis be meilės jausmo? Pokalbis su spektaklio „Patina“ režisiere E.Švedkauskaite Išsaugota
Į namus grįžtantis LNOBT neužsidarys tarp keturių sienų: džiugins klasikos ir drąsių eksperimentų mėgėjus Išsaugota
Rusijos Didžiojo teatro vadovas pripažino iš repertuaro šalinantis prieš karą pasisakančių kūrėjų spektaklius Išsaugota
Scenografas Marius Nekrošius: „Už teatro sienų vykstantis absurdas jau seniai aplenkė Shakespeare‘ą“ Išsaugota
Pirmą kartą Lietuvos scenoje – dramaturgo T.Stoppardo „Rozenkrancas ir Gildensternas mirę“ Išsaugota