Kauno bienalės organizatorės siekia pakeisti ne tik miestiečių, bet ir valdininkų požiūrį į paminklus Išsaugota
Vieno Berlyno bunkerio istorija: kaip karinė slėptuvė ir Kubos bananų sandėlis tapo prestižine meno galerija Išsaugota
Lietuviškos meno erdvės Niujorko centre kuratorės: „Norėdami išlikti, turime atsiverti šio miesto kultūros pasauliui“ Išsaugota
Paryžiaus muziejuje pasaulį tikimasi supažindinti su M.K.Čiurlioniu ir kitais lietuvių simbolistais Išsaugota
Interviu Indrės Stulgaitės-Kriukienės ir Remigijaus Kriuko paroda: dialogas iš dviejų monologų apie stiklą Išsaugota
Fotografas Tadas Kazakevičius: fotografija – tarsi tapyba, šviesa ir žmogus – esminiai dažai Išsaugota
Kauno bienalėje dalyvausiantis olandas: įsiklausydami į pastatus, aikštes ar tiltus kuriame ryšį su aplinka Išsaugota
Vandalai muziejuose: populiarumo trokštantys ir politinę poziciją reiškiantys „Dievo pašauktieji“ Išsaugota
Recenzija Apie daugiagalvės Hidros ir Eglės žalčių karalienės giminystę: paroda „Žalčio pasaka. Jūros veidrodis“ Išsaugota
Sprendžiamas V.Into akmenų muziejaus likimas – ar jis bus prijungtas prie T.Ivanausko zoologijos muziejaus? Išsaugota
Paminklas konfliktui: tikras susitaikymas įmanomas tik tada, kai įsiklausoma į visas istorijos versijas Išsaugota
Kūrybinėse dirbtuvėse dalyvausiantys Lukiškių aikštės memorialo projektai paskelbti, tačiau visuomenei neprieinami Išsaugota
Kryžiuje gulėjusi menininkė Sarah Haddou: „Performanso metu atsiskleidė ir tamsioji publikos pusė“ Išsaugota
Kultūros politikos analitikė Skaidra Trilupaitytė: „Turime kalbėti apie šiuolaikinį paminklą Lukiškių aikštėje“ Išsaugota