Interviu Kanų laureatas R.Östlundas: į arthauzinį kiną žiūriu beveik taip pat skeptiškai, kaip ir į šiuolaikinio meno sceną Išsaugota
Šarūnas Dignaitis: „Mokyklą kuriame ne sau, o moksleiviams, tad jų klausyti mums ir derėtų“ Išsaugota
Metropoliteno meno muziejus nenukabins paveikslo, prieš kurio eksponavimą pasirašė tūkstančiai Išsaugota
Lietuva ir Estija ruošiasi valstybių atkūrimo šimtmečiams: kuo skiriasi švenčių programos ir biudžetai? Išsaugota
Recenzija „Auksine palmės šakele“ apdovanotas „Kvadratas“: susprogdinti politkorektiškumo burbulą Išsaugota
Tolminkiemyje griūvant K.Donelaičio muziejui kultūros ministrė reikalauja garantijų iš Rusijos Išsaugota
„Dulkių spalvos žuvelės“ – retenybė lietuviškoje literatūroje, nusipelniusi savojo mažo kulto Išsaugota
Valstybinė kultūros paveldo komisija inicijuoja Lietuvos prisijungimą prie Faro konvencijos Išsaugota
„Stasio Šaltokos“ autorė G.Grušaitė: „Iš pradžių abejojau, ar šiai knygai yra vietos Lietuvoje“ Išsaugota
„Šimtmečių melancholijos“ autorius M.J.Urbonas: knygų apie Vilnių bumo nepastebėti neįmanoma Išsaugota
Recenzija „Black Nights“ kino festivalio dienoraštis: filmai, kuriuos galime tikėtis pamatyti ir Lietuvoje Išsaugota
Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras atliks muziką iš legendinio filmo vaikams „Sniego senis“ Išsaugota
Perkamiausios šių metų knygos: lietuvių autorių kūriniai ir literatūra vaikams vis labiau populiarėja Išsaugota
„Sheep Got Waxed“ gastrolės Kinijoje: 60 kg aparatūros, trys miestai ir naujų gerbėjų būrys Išsaugota
„Be mitų: sovietų karo korespondento užrašai“ – mozaikos gabalėliai dėliojant dar neparašytą SRRS istoriją Išsaugota