A.Matelio filmas „Nuostabieji lūzeriai. Kita planeta“ Miunchene nominuotas žiūrovų favorito prizui Išsaugota
71-asis Kanų kino festivalis. Trečioji diena: sprogstantis Leningrado bohemos miuziklas ir troliai-mumiai iš miško Išsaugota
Šokio festivalyje viešėsiantis A.Platelis: „Grįžimas į Vilnių – tam tikro mano gyvenimo rato užbaigimas“ Išsaugota
Aistros dėl „nutekėjusio“ kultūros įstaigų pertvarkos plano: ministerija ir R.Karbauskis ragina nesibaiminti Išsaugota
LMTA Etikos komiteto verdiktas: J.Vaitkaus elgesys nesuderinamas su akademinės etikos principais Išsaugota
2018 m. „Kino pavasario“ gaviniai: mažiau filmų – daugiau žiūrovų, ir Kanams atrasti debiutai Išsaugota
71-asis Kanų kino festivalis. Pirmoji diena: nutylėtos paslaptys – geriausia dovana vestuvėms Išsaugota
2019 m. Lietuvai Venecijos šiuolaikinio meno bienalėje atstovaus opera-performansas „Saulė ir jūra“ Išsaugota
Interviu Ar būna dviračių su trimis ratais? Interviu su spektaklio „Trijulis aukštyn kojom“ kūrėjais Išsaugota
Kauno IX fortas kviečia į šventę: nuo pažinties su kriminaliniais tyrimais iki inscenizuoto mūšio Išsaugota
Knygos recenzija: R.Požerskio „Neramūs keliautojai“ – fotografijos ir dienoraštis kaip literatūra Išsaugota
Vienuoliktą kartą Plungėje karaliaus tarptautinis teatrų festivalis – kūrybinė laboratorija „Mažoji Melpomenė“ Išsaugota
„Midsummer Vilnius“ festivalyje – naujausia Alinos Orlovos kūryba ir lyriškas „Freaks On Floor“ rokenrolas Išsaugota
Meno kuratorė Romoje Anna Cestelli Guidi: „Jūsų mene ir dabar stipriai jaučiamos „Fluxus“ idėjos“ Išsaugota
„Naujasis Baltijos šokis“: 4 kerinčios asmenybės ir du spektakliai, verti ne tik jūsų dėmesio Išsaugota
Konferencijos „Menas valstybėje – valstybė mene“ temos: nuo Renesanso didikų fundacijų iki asteroido iš Lietuvos piliečių kūnų Išsaugota
Savaitgalis Kauno Šančiuose: parako sandėlyje skambėjo smuikas, lauke kvepėjo kepami blynai Išsaugota
Kultūros atašė Italijoje Julija Reklaitė: „Žiniasklaidoje akcentuojama, kad Lietuva yra stiprių moterų kraštas“ Išsaugota
„Happy 365“ žurnalo ir G.Grušaitės knygos viršelių panašumas: interpretacija ar nepagarba autoriams? Išsaugota