Recenzija Daiktų istorijos, o ne ideologiniai pasakojimai. 1918–2018 m. Lietuvos dizaino apžvalga NDG Išsaugota
Pritrūkus vieno studento, Vilniaus dailės akademijoje šiemet nutraukiamas priėmimas į dailėtyros studijas Išsaugota
Lokarno kino festivalyje – lietuviško dokumentinio filmo „Rūgštus miškas“ pasaulinė premjera Išsaugota
Pristatytas atnaujintas projektas prie Šv. Pilypo ir Jokūbo bažnyčios: specialistai vis dar turi pastabų Išsaugota
Naujausias Elif Shafak romanas „Trys Ievos dukterys“– apie meilę, tapatybės paieškas ir tikėjimą Išsaugota
Interviu K.Sarnickas-Kastetas: apie parašytą knygą, K.Vonneguto cinizmą ir įsimintiniausius kūrinius Išsaugota
AGATA ir Kultūros ministerija susitarė: 25 proc. mokesčio kūrėjams keliaus Kultūros tarybai Išsaugota
„Kvėpavimo į marmurą“ režisierė: kartoju, kad nekursiu filmų su vaikais, bet va, vis tiek vaikai Išsaugota
Festivalis „Suspaustas laikas“: „Saatchi“ galerijos laureato paroda ir nemokamos kino pamokos Išsaugota
Knyga „Pirmąkart mama“ – V.Rykštaitės dovana pirmakartėms, ne tik laukinėms ir pasiutusioms mamoms Išsaugota
Recenzija Nauja ta pati Alina Orlova: albumo „Daybreak“ pristatymo koncertas Valdovų rūmuose Išsaugota
Jurgio Kunčino romanas „Bilė ir kiti“ – apie rašymą, fatališką meilę, gyvenimo tėkmę ir ženklus Išsaugota
Thomo Manno festivalio diskusijoje: kaip inteligentija reagavo į pasibaigusį Pirmąjį pasaulinį karą Išsaugota
Interviu Laurie Anderson: „Daug žmonių šiais laikais mano, kad gyvename apokaliptiškoje eroje“ Išsaugota