Kaune atidaryta Prano Gailiaus paroda: „Jis įdomus ne vienai kartai, kaip ir Pablas Pikaso“ Išsaugota
Kino režisierė J.Reeves: kūryboje stengiuosi atrasti džiaugsmą, nors tai gana mazochistinis užsiėmimas Išsaugota
Indonezijos rašytojas E.Kurniawanas: „Pasaulyje visuomet esama struktūros – vieni valdo, kiti paklūsta“ Išsaugota
Interviu Šiuolaikinės muzikos festivalio „Crossroads“ įkūrėja S.Čiuladytė: „Tarptautiškumas lygu įvairovei bei atvirumui“ Išsaugota
W.Franko knyga „Jūrų vilkai“ – apie povandeninių laivų galią Antrojo pasaulinio karo metais Išsaugota
Fojerbach įkūnijusi K.Švenčionytė: neįsivaizdavau kito Fojerbacho, tik savo mokytoją V.Masalskį Išsaugota
M.Abramović memuaruose „Eiti kiaurai sienas“ – analogų neturinti menininkės karjeros istorija Išsaugota
Solidžiame literatūriniame žurnale – Lietuvos šimtmečio kelią liudijantys kūriniai rusų kalba Išsaugota
Pamatykite Europos animacijos apdovanojimuose nominuotą filmą „Paskutinė stotelė – Mėnulis“ Išsaugota
Interviu Lėlių animacijos režisierė B.Sodeikaitė: „Didžiausias kūrybinis įkvėpimas – gyvenimas“ Išsaugota
Literatūros festivalio „Vaikų Kalėdų sala“ organizatoriai: vaikų literatūra dar svarbesnė nei suaugusiųjų Išsaugota
Filmo „Vaikai iš „Amerikos“ viešbučio“ režisierius R.Banionis: „Nežinojau, ar jį užbaigsim“ Išsaugota
Recenzija „Scanoramos“ dienoraštis: lietuviškos premjeros – istorija kaip videožaidimas ir dokumentinio kino poezija Išsaugota
Ką reiškia būti moterimi Lietuvos kino industrijoje: „leidžia žaisti, bet neperšokant kartelės į didįjį kiną“ Išsaugota