Recenzija „Už Kremliaus sienų“: T.Woodas drąsiai griauna populiariausius mitus apie V.Putino Rusiją Išsaugota
Interviu R.Jančiauskaitės iliustracijos – prestižinėje parodoje Bolonijoje: „Svarbu – eksperimentuoti“ Išsaugota
Filmą apie pedofilijos skandalą Katalikų bažnyčioje sukūręs F.Ozonas: „Tie, kurie mus puola, filmo net nėra matę“ Išsaugota
Irena Milkevičiūtė: „Dukra daro tai, apie ką garsiai net nesvajojau, tik tyliai – pati sau“ Išsaugota
Recenzija R.Banionio „Purpurinis rūkas“: apie vidinę laisvę, istorijos mėsmalę ir dramaturgijos iššūkius Išsaugota
Režisierius R.Banionis: partizanai buvo gyvi žmonės – turėjo savo problemų, kančių, meilių ir neapykantų Išsaugota
R. Rakauskaitės filmas „Kelionės namo“: ką pamatė į okupuotą Lietuvą grįžę Amerikos lietuviai? Išsaugota
Komedijų meistras P.Gaidys atsisveikina: teatro scenoje – netikėtas Amsterdamo gėjų paradas Išsaugota
Knygos recenzija. „Paskutinė karalienė“: „Kartais net ir karalienė turi neklausyti širdies tam, kad išgyventų“ Išsaugota
Interviu „Žadinanti ir jaudinanti“: komiksų opera „Alfa“ įkvepia užduoti nepatogius klausimus Išsaugota
Tarp Lietuvos, Prancūzijos ir Belgijos gyvenanti menininkė: „Pakalbėkime apie bilietų kainas“ Išsaugota
Recenzija Knygos recenzija. „Apšviestoji“: prisiminimai apie išgyvenimo pragarą mormonų šeimoje Išsaugota
Filmo „Purpurinis rūkas“ režisierius R.Banionis: „Aistrų, žmogiškosios esmės, mes nesuprantam“ Išsaugota
Kauno dramos teatro administratorius R.Štaras jubiliejaus proga sulaukė ne tik kolegų dėmesio Išsaugota