Interviu Režisierė M.Kavtaradzė: didžiausia sėkmė būtų, jei peržiūrėjęs filmą žiūrovas pasijaustų mažiau vienišas Išsaugota
„Kino pavasario“ konkurse – M.Kavtaradzės „Išgyventi vasarą“ ir A.Pintilie „Neliesk manęs“ filmai Išsaugota
24-asis „Kino pavasaris“ – dar platesnė geografija ir daugiau dėmesio eksperimentiniam kinui Išsaugota
15min studijoje – pokalbis apie Knygų mugę: atradimai, tendencijos, problemos ir kaip ji galėtų keistis? Išsaugota
Interviu Rašytojas Hermanas Kochas: „Gyvename naujos moralės ir naujo veidmainiavimo epochoje“ Išsaugota
A.Girdzijauskaitė „Marčios“ kūrėjams: „Jums pavyko atskleist šiuolaikišką požiūrį į klasiką“ Išsaugota
Interviu G.Vojnovičius: jei neišgąsdinsime žmonių tikra praeitimi, jie taps fikcinės istorijos aukomis Išsaugota
M.Ivaškevičiui – nauji nemalonumai: kviečiamas į policiją pasiaiškinti dėl interviu metu išsakytų minčių Išsaugota
Diskusija Knygų mugėje: kodėl Baltijos šalių gyventojai atsigręžia į nacionalinę literatūrą? Išsaugota
K.Sarnickas-Kastetas apie savo pirmąją knygą: bijau, kad iš manęs juoksis, todėl pats juokiuosi iš savęs Išsaugota
L.Buividavičiūtė apie M.Gailiaus romaną „Oro“: tai viena tirščiausių distopijų, kokią yra tekę skaityti Išsaugota
Knygos „Kai aš buvau malalietka“ autorė V.Kulvinskaitė: apie „teisingą“ moters rašytojos įvaizdį Išsaugota
R.Jacobsenas – Knygų mugėje: kaip tarptautinio pripažinimo sulaukęs romanas virto trilogija Išsaugota
M.Nastaravičius: „Tikiuosi, šioje knygoje atsiranda distancija tiek su poetiniais, tiek su biologiniais tėvais“ Išsaugota
Prancūzijos „Oskarais“ vadinamuose „Cezario“ apdovanojimuose triumfavo X.Legrand'o „Sūnaus globa“ Išsaugota