Interviu „Kino pavasaryje“ apdovanotas režisierius R.Billinghamas: noriu parodyti tai, ko žmonės nenori matyti Išsaugota
Į Lietuvą pristatyti filmo atvykstantis režisierius M.Grorud: ant stogo išgirstas istorijas prisimenu lig šiol Išsaugota
Recenzija „Kino pavasario“ dienoraštis: apie žemišką „Gyvenimą aukštybėse“ ir miestų džiungles Išsaugota
Vyčio Jankausko performatyvaus šokio spektaklio „Ekspansija. Visata įeina į mano kūną“ premjera Išsaugota
Interviu V.Putinui dirbęs režisierius V.Manskis: Rusijoje sėkmingas menininkas nėra laisvas nuo režimo Išsaugota
Auksinio scenos kryžiaus laureatė A.Kavaliauskaitė: „Tai įvertinimas ne tik man, bet ir Alytaus teatrui“ Išsaugota
Interviu D.Oelhoffeno „Artimi priešai“ – išgalvotas trileris apie tikras narkotikų prekeivių istorijas Išsaugota
Oskaras Koršunovas apie „Auksinius scenos kryžius“: „Tai teatrą diskredituojantis renginys“ Išsaugota
Filme „Pasaulio šerdis“ pagrindinį vaidmenį suvaidinęs S.Devoninas: „Mums sakė: užmušk savyje aktorių“ Išsaugota
Pavasarį pasitikti kvietė pavasarinė „Uptown Spring Market“ mados, dizaino ir maisto gurmanų mugė Išsaugota
„Kino pavasaris“ tęsiasi su populiariausiais filmais – nespėjusiems, netilpusiems į sales ir norintiems pakartoti Išsaugota
Išleista knyga apie Nepriklausomybės Akto signatarą Juozą Dringelį liudija jį buvus tikru Lietuvos patriotu Išsaugota
„Kino pavasaris“ pagal R.Zemkauską: filmas „Vasara“ – apie galios ir laisvės santykį su „Kino“ muzika Išsaugota
Interviu Filmą apie vyrų prostituciją pastatęs C.Vidal-Naquet: žmonėms sunku žiūrėti į švelnumo ieškantį vyrą Išsaugota
Interviu Profesorius Paulius Subačius apie skaitmeninę humanitariką: raštingumą reikia perkelti į visai kitą lygį Išsaugota
Interviu Režisierė S.Mortezai: šioms moterims vienintelis kelias ištrūkti iš prostitucijos – prekyba kitomis moterimis Išsaugota
Šiauliuose įteikti „Auksiniai scenos kryžiai“: daugiausia apdovanojimų pelnė šokio spektaklis „Durys“ Išsaugota