Recenzija Idealizuota gamta, idealizuotas menas, idealizuota buitis. Paroda „Biologinių procesų įkvėpti amatai“ Išsaugota
Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras: jubiliejinis sezonas baigiasi, naujas – prasideda! Išsaugota
Interviu Šiuolaikinio šokio kūrėjas L.Karvelis: „Kai girdžiu lietuvių liaudies muziką, šokis tiesiog liejasi“ Išsaugota
Lietuvos paviljono komisarė R.Antanavičiūtė: jei šalies nėra Venecijos bienalėje, jos nėra ir meno pasaulyje Išsaugota
Arūnas Gelūnas: „Kartais kultūra paverčiama Trojos arkliu arba užmetamas gražaus šilko voratinklis“ Išsaugota
30 metų scenoje operos solistė S.Trimakaitė: „Per visą Nepriklausomybės laikotarpį Lietuva labai pagražėjo“ Išsaugota
Agnė Žagrakalytė: apie bendruomenes, užmirštas pastabas išleidus knygą ir karamelinį hašišą Išsaugota
12-osios Kauno bienalės menininkas, fotografas A.Morozovas: „Pasakoti vaizdais – atsakinga misija“ Išsaugota
Recenzija Rekomendacijos Motinos dienai – „Motinų sekmadienis“, „Prašau, pasirūpink mama“ bei „Šokoladas“ Išsaugota
Vilniuje prasidėjo „Naujasis Baltijos šokis“: atidarymo vakarą apdovanoti lietuviai šokio kūrėjai Išsaugota
Prasidės Pažaislio muzikos festivalis: keturi orkestrai, šeši dirigentai ir šimtas solistų iš 18 pasaulio šalių Išsaugota
Interviu Venecijos šokio bienalės laureatė M.M.Freitas: „Tai, ką apie spektaklį mano žiūrovas, visada yra teisinga“ Išsaugota
Kultūros tarybos pirmininkė D.Urbanavičienė: Lietuva Venecijoje prisistato kaip smalsi, atvira, kūrybiška šalis Išsaugota
Kaune „VDU kultūros dienos“: nuo anti-paskaitos iki nemokamų filmų, spektaklių peržiūrų, koncertų Išsaugota
Interviu Geriausios operos solistės apdovanojimą pelniusi A.Grigorian: užmigti ant laurų nėra kada Išsaugota