Recenzija Knygos recenzija. K.Sabaliauskaitės „Petro imperatorėje“ – Rytų tamsa už Apšvietos fasado Išsaugota
K.Sabaliauskaitė apie naująjį romaną „Petro imperatorė“: „Norėjau suteikti Martai Skowrońskai balsą“ Išsaugota
K.Sabaliauskaitė apie konfliktą dėl atminimo lentelių: „Tai labai naudinga Lietuvai priešiškoms jėgoms“ Išsaugota
Keliaujančios architektūros dirbtuvės: kas nutinka, kai suaugusieji patiki vaikų galimybėmis? Išsaugota
Nuo žmogaus iki visuomenės portreto. MO muziejaus ir „Lewben Art Foundation“ paroda „Mūsų asmenukė“ Išsaugota
Recenzija Prakaituojančios parodos ir šylantis meno klimatas Nacionalinėje dailės galerijoje Išsaugota
Savaitgalį Kaune – pokalbiai ir veiksmai apie triukšmą, monstrus, hiperkarą ir žmogaus virsmą mašina Išsaugota
Dirigentas Modestas Barkauskas: Eduardo Balsio partitūros imponuoja savo kruopštumu ir užmoju Išsaugota
Nors K.Sabaliauskaitės naujojo romano dar nėra knygynuose, bet spausdinamas antrasis tiražas Išsaugota
12-osios Kauno bienalės kuratorė Alessandra Troncone: „Kauno tapatybė itin ryškiai juntama miesto architektūroje“ Išsaugota
10-ojo „Kinas po žvaigždėmis“ sezono pradžia: „Riešutų duoną“ žiūrėjo beveik 15 tūkst. žmonių Išsaugota
Interviu „Kino po žvaigždėmis“ startas su A.Žebriūno „Riešutų duona“ – nuo Vilniaus iki Atėnų Išsaugota
Olegas Ditkovskis ir Neda kviečia į įžanginį bardų festivalio „Purpurinis vakaras“ koncertą Išsaugota
Interviu Galeriją-muziejų atidaręs Vidmantas Martikonis: autoportretai patys suplaukia pas mane Išsaugota
Romano „Žvaigždės virš Romos“ autorė K.Swan: rašydama pasaulį matau tarsi per Instagram filtrą Išsaugota