Muzikos ir meno festivalį suorganizavęs P.Šaparnis: „Masinis renginys jaunimui Panevėžyje – būtinybė“ Išsaugota
Filmo „Čia buvo Saša“ komanda: apie ilgą kūrybinį procesą ir išankstines nuostatas apie įsivaikinimą Išsaugota
Interviu J.R.R.Tolkieno kūrybos užburtas lietuvis vienuolis: „Žiedų valdovas“ – tikėjimo šedevras Išsaugota
Recenzija Knygos recenzija. K.Sabaliauskaitės „Petro imperatorėje“ – Rytų tamsa už Apšvietos fasado Išsaugota
K.Sabaliauskaitė apie naująjį romaną „Petro imperatorė“: „Norėjau suteikti Martai Skowrońskai balsą“ Išsaugota
K.Sabaliauskaitė apie konfliktą dėl atminimo lentelių: „Tai labai naudinga Lietuvai priešiškoms jėgoms“ Išsaugota
Keliaujančios architektūros dirbtuvės: kas nutinka, kai suaugusieji patiki vaikų galimybėmis? Išsaugota
Nuo žmogaus iki visuomenės portreto. MO muziejaus ir „Lewben Art Foundation“ paroda „Mūsų asmenukė“ Išsaugota
Recenzija Prakaituojančios parodos ir šylantis meno klimatas Nacionalinėje dailės galerijoje Išsaugota
Savaitgalį Kaune – pokalbiai ir veiksmai apie triukšmą, monstrus, hiperkarą ir žmogaus virsmą mašina Išsaugota
Dirigentas Modestas Barkauskas: Eduardo Balsio partitūros imponuoja savo kruopštumu ir užmoju Išsaugota
Nors K.Sabaliauskaitės naujojo romano dar nėra knygynuose, bet spausdinamas antrasis tiražas Išsaugota
12-osios Kauno bienalės kuratorė Alessandra Troncone: „Kauno tapatybė itin ryškiai juntama miesto architektūroje“ Išsaugota
10-ojo „Kinas po žvaigždėmis“ sezono pradžia: „Riešutų duoną“ žiūrėjo beveik 15 tūkst. žmonių Išsaugota