„Vilnius skaito“ skaitykla Lukiškių aikštėje baigia antrąjį sezoną ir kviečia į uždarymo renginį Išsaugota
Interviu Ar šiandien tebeegzistuoja subkultūros? Pokalbis su rašytoju Alexanderiu Pehlemannu Išsaugota
Recenzija Knygos recenzija. Chloe Benjamin „Nemirtingieji“ – gyventi žinant savo mirties datą Išsaugota
P.Cvirkos anūkas kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl R.Šimašiaus, A.Anušausko ir P.Kuzmickienės teiginių Išsaugota
Garsiosios teatro trupės „Gob Squad“ narė Sarah Thom: „Senstantis kūnas mums nėra atgrasus“ Išsaugota
Odę nevilčiai pristatantis režisierius G.Aleksa: „Šis kūrinys yra kaip aštuonioliktojo amžiaus feisbuko siena“ Išsaugota
12-osios Kauno bienalės kuratorė Elisabeth Del Prete: „Bienalė remiasi Kauno ir visos Lietuvos istorija“ Išsaugota
„Salsa Sinfonica“ – kultinio kontrabosininko O.C.Lópezo dukra ir venesueliečio dirigento sentimentai Lietuvai Išsaugota
„Keistuolių teatro“ aktorius A.Giniotis: svarbiausia įžvelgti stebuklą paprastuose dalykuose Išsaugota
„nowJapan“: šiuolaikinio Japonijos meno paletė, pasaulyje pripažinti kūrėjai ir šiek tiek magijos Išsaugota
Valdovų rūmuose – Maskvos caro Vasilijaus Šuiskio ištikimybės priesaika Abiejų Tautų Respublikai Išsaugota
Recenzija Ch.Andersonas „TED TALKS“: viešasis kalbėjimas“: pasiruošimo kalbai ir scenos valdymo instrukcija Išsaugota
Recenzija Knygos recenzija. Elizabeth H.Winthrop „Paskutinė malonė“ – egzekucijos belaukiant Išsaugota
K.Baubinaitės romanas „Slėpynės Anglijoje“ – atviras pasakojimas apie modernios vergovės pinkles Išsaugota
12-osios Kauno bienalės menininkė Francesca Grilli: „Mano performansai prasideda nuo vaizdo“ Išsaugota
Naują romaną pristatanti D.Kontenienė: „Man erotika – tai gyvenimo prieskonis, kuriuo reikia mėgautis, o ne vengti“ Išsaugota