„Scanoramos kryptys“ kviečia į atvirą konferenciją: „Lyčių lygybė Lietuvos kino industrijoje“ Išsaugota
Paroda „Paminklas ir cenzūra. Pašalinti ar palikti“: kaip į P.Cvirkos paminklą siūlo pažvelgti menininkai? Išsaugota
Komiksų kūrėjas Gipi: „Užuot užrašęs žodžiais pasirinkau piešinį, bet tai yra pasakojimo dalis“ Išsaugota
A.Matelio filmas „Nuostabieji lūzeriai. Kita planeta“ bus platinamas per interaktyvias platformas Išsaugota
Nacionalinėje dailės galerijoje atidaroma paroda „Dirbtuvė. Kūrinio genezė. Augustinas Savickas“ Išsaugota
Interviu Derinant šiuolaikinį miuziklą ir lietuvišką mentalitetą: pokalbis su Dominyku Vaitiekūnu Išsaugota
Spektaklio „Tik suaugusiems“ režisierius J.Tertelis: augindami vaikus mes tikrai daug meluojame Išsaugota
Daugiau nei 130 organizacijų siekia kurti „Kauno – Europos kultūros sostinės 2022“ programą Išsaugota
Interviu Filmo „Neregėta Europa“ režisierė A.Gelažiūtė: neužtenka turėti sveikas akis, kad galėtum matyti Išsaugota
Kovos dėl Vilniaus istorinės atminties: nuo daugiakultūrinio miesto iki lietuviškos sostinės Išsaugota
Solistės Rita Petrauskaitė, Agnė Stančikaitė ir Ieva Juozapaitytė kaupiasi „Kelionei į Tilžę“ Išsaugota
Trumpųjų filmų programa „Festivalių numylėtiniai“ – internetinėje platformoje „Kino fondas“ Išsaugota
Interviu Kuo humanitarika gali pasitarnauti sprendžiant „fake news“, dirbtinio intelekto ir ekologijos problemas? Išsaugota
Kauno tarptautinėje grafikos bienalėje – J.Rekevičiūtės atminimas ir menininkų iš 14 šalių darbai Išsaugota
Vilniuje atidaryta išskirtinė „Vilnius skaito“ skaitykla: lentynose – tik geriausiomis pripažintos knygos Išsaugota
Knygą apie ekspediciją į Himalajus parašęs A.Kumža: „Alpinistų gyvenimą nupiešiau tokį, koks jis yra“ Išsaugota