Interviu M.Ivaškevičius apie „Rusišką romaną“: nerašau istorinių kūrinių, neturinčių jokio atgarsio šiandienoje Išsaugota
Interviu Apie nuovargį operoje „Saulė ir jūra (Marina)“ dainuojantis V.Pastarnokas kasdienybėje spėja pailsėti Išsaugota
Kino festivalyje Taline dėl geriausiųjų vardų varžysis naujausi lietuvių filmai ir kino projektai Išsaugota
Pabėgėlių krizę, emigraciją ir benamystės problemą žymi dygsniais audinyje: jų tikimasi surinkti 25 milijonus Išsaugota
„Scanoramos kryptys“ kviečia į atvirą konferenciją: „Lyčių lygybė Lietuvos kino industrijoje“ Išsaugota
Paroda „Paminklas ir cenzūra. Pašalinti ar palikti“: kaip į P.Cvirkos paminklą siūlo pažvelgti menininkai? Išsaugota
Komiksų kūrėjas Gipi: „Užuot užrašęs žodžiais pasirinkau piešinį, bet tai yra pasakojimo dalis“ Išsaugota
A.Matelio filmas „Nuostabieji lūzeriai. Kita planeta“ bus platinamas per interaktyvias platformas Išsaugota
Nacionalinėje dailės galerijoje atidaroma paroda „Dirbtuvė. Kūrinio genezė. Augustinas Savickas“ Išsaugota
Interviu Derinant šiuolaikinį miuziklą ir lietuvišką mentalitetą: pokalbis su Dominyku Vaitiekūnu Išsaugota
Spektaklio „Tik suaugusiems“ režisierius J.Tertelis: augindami vaikus mes tikrai daug meluojame Išsaugota
Daugiau nei 130 organizacijų siekia kurti „Kauno – Europos kultūros sostinės 2022“ programą Išsaugota
Interviu Filmo „Neregėta Europa“ režisierė A.Gelažiūtė: neužtenka turėti sveikas akis, kad galėtum matyti Išsaugota
Kovos dėl Vilniaus istorinės atminties: nuo daugiakultūrinio miesto iki lietuviškos sostinės Išsaugota