Kultūra miegant, kultūra automobilyje: „Kaunas 2022“ pristato intriguojančią svetingumo programą Išsaugota
Tik prenumeratoriams Recenzija „Matrica. Prisikėlimas“: veiksmo filmas, pamiršęs sukurti veiksmo Išsaugota
Atskleidžiama „Kaunas 2022“ atidarymo renginio „Sukilimas“ programa: savaitgalį – per 100 įvykių Išsaugota
Aktorius V.Anužis: „Pristatyti tiesą taip, kad ją žiūrėtų liaudis – tai mano tikslas kūryboje“ Išsaugota
Recenzija Kazuo Ishiguro „Klara ir Saulė“. Gyvenimas be empatijos, bet su robotais – koks jis? Išsaugota
Tik prenumeratoriams 2021-ųjų netektys kultūroje: išeinanti vyriausia karta ir legendinės asmenybės Išsaugota
Interviu Virginija Vitkienė: 2022-aisiais Europos kultūros sostinės renginiuose Kaune laukiame 1,5 milijono lankytojų Išsaugota
„Traviatos“ Violetų patirtys: netikėti bučiniai, balti gvazdikai dirigentui ir neįgyvendintos misijos Išsaugota
Šiuolaikinio šokio asociacijos metai: nauji nariai, meninės rezidencijos ir šokio edukacija Išsaugota
Tik prenumeratoriams Recenzija Tarpušvenčiu pasirodęs „Don‘t Look Up“: nesąmonė ar šedevras? Išsaugota
Moterų bendruomenė pristatė knygą „Women are Poems. Lietuva“: sudėta 100 metų poečių kūrybos Išsaugota
Mažo formato leidinių seriją „Viena idėja“ tęsia L.Garbštienės ir M.Laužikaitės vaizdai ir tekstai Išsaugota
Andrius Jakučiūnas: Kvailoji literatūros sociologija – idealaus rašytojo fotorobotas (su literatūrologų ir rašytojų komentarais) Išsaugota
Poeto gyvenimą savo žodžiais knygoje perteikęs J.Gaižauskas: „V.Mačernio likimas užgriuvo mane kaip lavina“ Išsaugota
Interviu Romanas „Tiesiog atsitiko“ – apie brandžias moteris, nebijančias kurti laimingo gyvenimo Išsaugota
13-os Kauno bienalės virtuali filmų programa: inuitų istorija, Jono Meko kūryba ir nauji videodarbai Išsaugota
Tik prenumeratoriams Recenzija Teatro kritikė Aušra Kaminskaitė: paslėpti 2021-ųjų Lietuvos scenos reiškiniai Išsaugota
Interviu I.Staškevičius: „Aš nelinkęs nusivilti nei žmonėmis, nei knygomis, bet linkęs nusivilti savimi“ Išsaugota