Festivalio „Audra“ kuratorės – apie judantį ekraną, trumpas naktis ir laiką be ribų: „Buvo visko“ Išsaugota
Tik prenumeratoriams Ekspertų debatai be nesutarimų: ar rusų kultūra yra juoda ir deganti skylė, kurios reikia atsisakyti? Prenumeratoriams Išsaugota
E.Sakalauskaitė-Juodeikienė: „Šiuolaikinis neurologas iš XIX a. gydytojo apžiūros kambario pabėgtų“ Išsaugota
H.Šyjan „Už nugaros“: kaip pasikeičia jaunos moters gyvenimas, kai mylimasis nusprendžia išvykti kariauti į Rytų Ukrainą Išsaugota
Kultūra ekstremalių pokyčių akivaizdoje: atsakymų į opius klausimus ieškos 7-asis nacionalinis kultūros forumas Išsaugota
Reklama Širdžiai mielos istorijos ir paslaptingos žmogžudystės - naujos epochinės dramos, kurias verta žiūrėti šį mėnesį Išsaugota
R.Maskoliūnas: „Gyvybė – tai yra viena, bet kita mįslė – kaip mes vystomės ir kas laukia toliau“ Išsaugota
Tik prenumeratoriams ★★★☆☆ / OG Version „Bilietas į rojų“ – identiteto keliai tarp repo ir trapo Prenumeratoriams Išsaugota
Tik prenumeratoriams Neskyrus Kino centrui daugiau lėšų ši pramonės sritis sustos, teigia kino kūrėjai Prenumeratoriams Išsaugota
Bestselerio „Aušvico tatuiruotojas“ autorė H.Morris: „Net ir tokioje baisioje vietoje buvo žmogiškumo“ Išsaugota
★★★☆☆ / „Pelenė, kuris ištraukė pats save“: Aušra Kaminskaitė recenzuoja „Edžio pabaigą“ Prenumeratoriams Išsaugota
Rašytoja Renata Karvelis – apie spektaklį, paremtą manekenės D.Didžiūnaitytės žūties motyvais Išsaugota