Estijoje nuperkama daugiau veidui skirtų produktų, o Latvijoje ir Lietuvoje paklausesnės kūno priežiūros priemonės.
Tyrimas, kurį vykdė britų kosmetikos prekės ženklas „The Body Shop“, parodė, kad Estijoje nuperkama daugiau veidui skirtų produktų, o Latvijoje ir Lietuvoje paklausesnės kūno priežiūros priemonės.
Skiriasi, net grožio produktų kvapai-favoritai: pavyzdžiui, Estijoje populiariausias mangų kvapo kūno sviestas, Latvijoje – greipfrutų, o Lietuvoje pirkėjai dažniausiai renkasi sviestmedžio kūno sviestą. Tyrėjai daro išvadą, kad lietuviai dažniau renkasi natūralesnių kvapų bei sudėties produktus.
„Nors verslo pasaulyje Baltijos šalis įprasta laikyti viena rinka, kosmetikos įsigijimo, išsirinkimo tendencijos jose labai skiriasi, – teigė „The Body Shop“ Lietuvos regiono vadovė Skaistė Tarvydienė, – Pavyzdžiui, Estijos pirkėjai santūresni, stabilesni savo sprendimuose, todėl ir į nuolaidas bei įvairias akcijas mažiau reaguoja. Tuo tarpu Lietuvoje yra priešingai: žmonės atviresni, impulsyvesni, o sykiu ir imlesni nuolaidoms bei įvairioms akcijoms. Latviai savo „pirkimo charakteriu“ laikosi aukso vidurio ir yra tarp Estijos bei Lietuvos: ekspresyvesni už estus, tačiau ne tiek kiek lietuviai.“
TAIP PAT SKAITYKITE: Ko labiausiai reikia odai? Japonų ir šveicarų atsakymai
Įdomu, kad minėto prekės ženklo parduotuvėse Baltijos šalyse makiažo priemonės sudaro apie 10 proc. visų pardavimų, o štai Graikijoje, Turkijoje makiažo priemonės sudaro apie trečdalį pardavimų.