Vilniaus Rotušėje duris atvėrė grožio inovacijų paroda „Fashion Vilnius EXPO“

Vilniaus Rotušėje šeštadienį, rugsėjo 12-ąją, pradėjo veikti pirmąsyk organizuojama prabangius kosmetikos ir parfumerijos prekės ženklus po vienu stogu subūrusi paroda „Fashion Vilnius EXPO“. Kokybiškai kosmetikai ir grožio inovacijoms skirtoje parodoje specialiai įrengta ir lietuviškai kosmetikai skirta salė. Profesionalų ir smalsių lankytojų dvi dienas – šeštadienį ir sekmadienį – Rotušėje laukia konferencijos, konkursai bei pažintys su rinkos naujienomis.
Paroda „Fashion Vilnius EXPO“
Paroda „Fashion Vilnius EXPO“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Ši paroda sumanyta tam, kad rinkoje esantys geriausi prekiniai ženklai turėtų progą pristatyti savo naujoves nepasimesdami dideliame sraute. Rotušė įpareigoja čia sukviesti tokius prekės ženklus, kuriems reikalingas išskirtinis pristatymas ir kurie nori tokiu būdu atkreipti dėmesį tų, kurie yra potencialūs jų klientai: grožio specialistai ir, žinoma, galutiniai kosmetikos bei parfumerijos pirkėjai“, – parodos idėją pristatė Lietuvos grožio profesionalų asociacijos prezidentė, makiažo meistrė Karolina Taraškevič, kuri yra viena iš parodos iniciatorių ir organizatorių.

TAIP PAT SKAITYKITE: POP-UP parduotuvėje „Fashion Vilnius SHOP” – originalūs jaunų dizainerių kūriniai

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“

Šiemet „Fashion Vilnius EXPO“ dalyvauja beveik 40 prekės ženklų, kurie turi stendus arba pristatys save konferencijoje. Tarp jų yra ir tokių, kurie pristato išskirtinai parfumeriją, pavyzdžiui – „Dior“ arba „Alaia“. Naują vyrms skirtą aromatą parodoje pristatys ir nišinius kvepalus „FUMparFUM“ Lietuvoje kuriantis Aistis Mickevičius, taip pat bus galima susipažinti su Manto Petruškevičiaus „Culti“ namų kvapu.

TAIP PAT SKAITYKITE: Parfumerija: 3 madingiausios tendencijos

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Mantas Petruškevičius
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Mantas Petruškevičius

Lietuviškos kosmetikos salėje išskirtine naujiena tapo didžiausio lietuvių kosmetikos gamintojo „BIOK laboratorija“ pristatoma nauja dermatologinės kosmetikos serija „BIOK dermatology“. Šios kosmetikos prekės ženklo vadovė Justė Pinkevičienė taip pat kviečia į parodoje vyksiančią konferenciją, kurioje ji pasakos apie tai, kodėl moterys pradėjo pirkti kosmetiką vaistinėse.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“

Pagrindinėje kosmetikos salėje galima atrasti tokių garsių prekinių kosmetikos ženklų kaip „Thalion“, „Biologique Recherche“, „Sothys“, „Babor“, „Isabelle Lancray“, „Beaty Hills“, „Phyris“ ir aibę kitų. Lietuvoje dar nematytos naujienos – prekės ženklas „Cosnobell“ ir dalyviai iš Latvijos su kosmetika „Kydra“.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“

Netrūksta ir grožop produktų, skirtų plaukų stilistams ir makiažo meistrams: „Make up for ever“, „Jane Iredale“, „Framesi“, „Selective Professional“, „O’right“ ir kitų. Šeštadienį Rotušėje vyks konkursas grožio profesionalams, kurį ves žavioji Gabrielė Martirosianaitė ir radistas Rolandas Mackevičius.

Parodoje taip pat galima sutikti kosmetikos „Driu beauty“ veidą Astą Valentaitę. Ji čia turės dar vieną svarbią rolę –  šeštadienį parodos metu vyksiančiame konkurse ji pristato užduotis grimo ir plaukų stiliaus meistrams, kurie turės sukurti įvaizdžius, tinkamus prie derinių iš Juozo Statkevičiaus kolekcijų drabužių. 

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“

Abi dienas parodos konferencijų salėje vyks grožio profesionalų pristatymai, o sekmadienį žiūrovų laukia plaukų stilisto iš Milano Pauliaus Jurkevičiaus šukuosenų šou. 

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Paroda „Fashion Vilnius EXPO“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis