2015 12 01

2016 m. „Pirelli“ kalendorius sužavėjo milijonus: Annie Leibovitz pradėjo naują leidinio erą

Visi, nekantriai laukę, kaip atrodys 2016-ųjų metų „Pirelli“ kalendorius, patikėtas garsiajai fotografei Annie Leibovitz, pirmadienio vakarą pagaliau galėjo patenkinti smalsumą. Stulbinantys, drąsūs, nepaprastai gražūs ir nuoširdūs juodai balti kadrai, atveriantys visiškai naują legendinio leidinio erą – tokie vertinimai netrukus pasipylė naujienų portaluose ir socialiniuose tinkluose.

„Pirelli“ kalendorius pirmadienį oficialiai pristatytas Londone, specialaus renginio, kuriame dalyvavo ir pati fotomenininkė Leibovitz, kompanijos „Pirelli“ atstovai, kai kurios naujausio kalendoriaus herojės bei kviestinė publika, metu. 

Intriga, kaip atrodys 2016-ųjų „Pirelli“ kalendorius, gimė dar rugsėjį, kai buvo paskelbta, kokias herojes Annie Leibovitz pasirinko jo nuotraukoms. Drąsios, įkvepiančios savo srities lyderės, atstovaujančios skirtingoms amžiaus grupėms, rasėms ir kūrybos sferoms – tokias moteris panoro įamžinti Leibovitz. 

„Pirelli“/Annie Leibovitz nuotr./2016 m. „Pirelli“ kalendoriaus nuotrauka: tenisininkė Serena Williams
„Pirelli“/Annie Leibovitz nuotr./Tenisininkė Serena Williams

Dabar visas šias įkvepiančias lyderes galima išvysti nepaprastai stipriose, grožiu ir drąsa alsuojančiose nuotraukose. Visos jos juodai baltos, darytos studijoje, tik du modeliai – tenisininkė Serena Williams ir komikė Amy Schumer pozavo beveik nuogos, tačiau ir šios nuotraukos pirmiausia traukia grožiu ir herojų charakterio tvirtybe, o ne tuščiu seksualumu. 

„Pirelli“/Annie Leibovitz nuotr./2016 m. „Pirelli“ kalendoriaus nuotrauka: komikė Amy Schumer
„Pirelli“/Annie Leibovitz nuotr./Komikė Amy Schumer
„Pirelli“/Annie Leibovitz nuotr./2016 m. „Pirelli“ kalendoriaus nuotrauka: dainininkė  Patti Smith
„Pirelli“/Annie Leibovitz nuotr./Dainininkė Patti Smith

Dvylikai kalendoriaus nuotraukų pozavo menininkė Yoko Ono (vyriausia, 82 metų, kalendoriaus herojė), dainininkė Patti Smith, tenisininkė Serena Williams, rašytoja Fran Lebowitz, komikė Amy Schumer, tinklaraštininkė ir aktorė Tavi Gevinson (jauniausia, 19-metė, kalendoriaus herojė), kino kūrėja Ava DuVernay, supermodelis ir filantropė Natalia Vodianova, filantropė Agnes Gund, prodiuserė Kathleen Kennedy, verslininkė Mellody Hobson, menininkė Shirin Neshat ir aktorė Yao Chen.

„Pirelli“/Annie Leibovitz nuotr./2016 m. „Pirelli“ kalendoriaus nuotrauka: aktorė Yao Chen
„Pirelli“/Annie Leibovitz nuotr./Aktorė Yao Chen

Tai ne pirmasis kartas, kai Leibovitz bendradarbiauja su „Pirelli“ kurdama ikoniškąjį kalendorių – tą ji jau darė 2000-aisiais, kai šiam leidiniui įamžino apsinuoginusias baleto šokėjas.

Vida Press nuotr./Annie Leibovitz
Vida Press nuotr./Annie Leibovitz

Ši amerikietė vadinama viena žymiausių mūsų dienų fotomenininkių, pastaraisiais metais ji aktyviausiai bendradarbiauja su žurnalu „Vanity Fair“ (neatsitiktinai ir „Pirelli“ kalendoriaus nuotraukų stiliste tapo šio žurnalo mados ir stiliaus redaktorė Jessica Diehl).

Italų kompanija „Pirelli“ legendinius kalendorius leidžia nuo 1964-ųjų. Paprastai šie kalendoriai būna ne tik itin meniški, kuriami stipriausių to laikmečio fotografų, bet ir pulsuojantys atviru seksualumu. Iki šiol jiems dažniausiai pozuodavo apsinuoginusios gražuolės, tarp kurių yra buvę kone visi garsiausi supermodeliai – Naomi Campbell, Kate Moss, Cindy Crawford, taip pat ir lietuvė Edita Vilkevičiūtė.  

„Pirelli“ kalendorius išleidžiamas 20 000 egzempliorių tiražu ir yra skirtas VIP klientams – menininkams, politikams, karališkiesiems asmenims ir kitai išskirtinei publikai. 

Tarp fotografų, kūrusių „Pirelli“ kalendorius yra tokios legendos, kaip Richardas Avedonas, Bruce’as Weberis, Peteris Lindbergas, Mario Testino, Patrickas Demarchelier, Terry Richardsonas, Karlas Lagerfeldas, Mario Sorrenti ir daugelis kitų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis