Apatinio trikotažo kompanijos „Play Out“ reklama gal ir nebūtų sulaukusi tokio didžiulio dėmesio, tačiau joje pozuoja pusnuogės moterys, kurioms buvo atlikta dviguba mastektomija (krūtų pašalinimo operacija). Visos jos šiuo metu yra sėkmingai pasveikusios, tačiau atsisakė krūtų rekonstrukcijos.
TAIP PAT SKAITYKITE: 10 išskirtinės išvaizdos modelių: ligos, amžius ar trūkumai tapo jų privalumais
Amerikietė Abby Sugar ir Niujorke prieš keletą metų apsigyvenusi prancūzė Sylvie Lardeux prekės ženklą „Play Out“ įkūrė 2011 metais. Kaip prisistato pačios kūrėjos, jos nekuria itin seksualių apatinių – „Play Out“ siūlo kelių modelių patogias unisex stiliaus kelnaites, įkvėptas vyriškų šortukų tipo kelnaičių patogumo. Tokias kelnaites gali dėvėti ir vyrai, ir moterys, jų kūrėjos net neslepia, kad jos kurtos galvojant ir apie homoseksualios orientacijos moteris.
Ši reklaminė kampanija
kviečia darsyk susimąstyti apie madą, lyčių vaidmenis ir demonstruoja
susirūpinimą dėl augančio susirgimų krūties vėžiu skaičiaus.
Naujausios šio prekės ženklo reklaminės kampanijos modeliais tapo trys moterys, kurios būdamos dar labai jaunos, susirgo krūties vėžiu. Visoms trims krūtys buvo pašalintos, tačiau jos pasiryžo nedaryti krūtis atkuriančios operacijos.
Kaip teigia prekės ženklo įkūrėjos, kurdamos tokią reklaminę kampaniją jos norėjo pakviesti darsyk susimąstyti apie madą ir lyčių vaidmenis bei pademonstruoti susirūpinimą dėl augančio susirgimų krūties vėžiu skaičiaus.
TAIP PAT SKAITYKITE: Lėtinės ligos: kaip nepalūžti ir su jomis gyventi
Nuotraukos, kuriose trys modeliai demonstruoja „Play Out“ apatines kelnaites, iš pirmo žvilgsnio kiek trikdo ir šokiruoja – pirmiausia dėl to, kad moterys nuotraukose nesislapsto, jos šypsosi fotokamerai, nepaisydamos savo netobulų, ligos sudarkytų kūnų. Tačiau kartu ši reklaminė kampanija žavi ir įkvepia – pirmiausia, ne savo „blizgumu“ ir estetiniu vaizdu, bet atvirumu ir drąsa neslėpti ligos „pakoreguotų“, tačiau savaip gražių kūnų.