Šią moterį puikiai žino daugelis tų, kas bent kiek išsamiau domisi mada ar tiesiog stebi mados savaičių svečių stilių. Carine Roitfeld yra buvusi prancūziškųjų ELLE ir VOGUE redaktorė, vertinama ir dėl savo autoriteto mados pasaulyje, ir, žinoma, dėl ypatingo stiliaus jausmo - ji nesyk buvo įtraukta į įvairius geriausiai besirengiančių garsenybių top'us.
Prekės ženklas „Uniqlo“ kol kas neturi savo prekybos vietų Baltijos šalyse, tačiau jų parduotuvių gausu didžiosiose Europos sostinėse. Pačioje Japonijoje tai vienas populiariausių drabužių tinklų, siūlančių rūbus už itin patrauklią kainą.
Moterims skirtą kolekciją „Carine Roitfeld Collection“ „Uniqlo“ planuoja pristatyti šių metų spalio pabaigoje. Ji bus artima jau anksčiau „Uniqlo“ paskelbtai koncepcijai „Lifewear“ – tai drabužiai, skirti nešioti kasdien ir „visam gyvenimui“. Kolekciją sudarys maždaug 40 rūbų ir aksesuarų, kurie bus kurti ir parinkti vadovaujant C. Roitfeld kartu su dabartine „Uniqlo“ meno vadove Naoki Takizawa.
CARINE ROITFIELD:
Idealioje moters drabužinėje kaba tokie rūbai, kuriuos vilkėdama ji kaskart jaučiasi kitokia.
„Sukurti naują drabužių liniją, kuri vadovautųsi jau esama „Uniqlo“ „Lifewear“ koncepcija - didžiulis iššūkis, - teigė C. Roitfeld, - Ją kurti aš pradėjau nuo pamąstymų apie tai, kokius drabužius pati norėčiau vilkėti. Būtent iš šių pirminių minčių ir gimė drabužių, kuriuos, manau, norėtų vilkėti kiekviena moteris, kolekcija. Idealioje moters drabužinėje kaba tokie rūbai, kuriuos vilkėdama ji kaskart jaučiasi kitokia.“
Bendradarbiavimas su C. Roitfield – ne paskutinė „Uniqlo“ sąjunga su mados pasaulyje įtakingu asmeniu. Ateinančią žiemą taip pat planuojama pristatyti bendro darbo su prancūzų prekės ženklu „Lemaire“ rezultatus. Priminsime, jog šiam prekės ženklui šiuo metu vadovaja buvęs „Hermès“ mados namų dizaineris Christophe'as Lemaire.