Dramos dėl „Prada“ suknelės

Retai moteriai patinka sutikti tą patį rūbą vilkinčią savo antrininkę. Tas pats galioja ir mados žurnalų versle, visi nori sukurti unikalų ir nepakartojamą žurnalo „veidą“ – viršelį. Tačiau kai koks rūbas krenta į akį keliems mados redaktoriams, pasikartojimų neišvengsi. Taip ką tik nutiko su „Prada“ suknele iš 2015 m. rudens-žiemos kolekcijos.
Modelis iš „Prada“ 2015 m. rudens-žiemos kolekcijos
Modelis iš „Prada“ 2015 m. rudens-žiemos kolekcijos
Temos: 2 Ruduo Prada

Rugsėjo mėnesio japonų „Vogue“ viršelio veidu tapusi Katy Perry ir britų „Harper’s Bazaar“ papuošusi Rosie Huntington-Whiteley vilki tokią pat atvirą pastelinių spalvų „Prada“ suknelę. Laimei, skirtingų spalvų – Kate Perry rausvą, Rosie Huntington-Whiteley – melsvą. 

2 viršeliai, 1 suknelė

Pasigirdo gandų, kad ta pačia suknele ketinta aprengti ir Gigi Hadid, pozavusią žurnalo „W“ viršeliui, bet staiga buvo pasirinktas kitas fotokadras. Tikra drama ir nesusipratimas, ypač turint galvoje, kad rugsėjo numeris vadinamas svarbiausiu mados žurnalų metų numeriu. 

TAIP PAT SKAITYKITE: 7 modelio Elle Macpherson sveiko gyvenimo principai

Populiarioji suknelė užkariavo ne tik viršelius – ją buvo galima išvysti ir mados fotosesijų puslapiuose „Marie Claire“ bei „InStyle“, modelis Lily Donaldson vilkėjo panašią suknelę ant britiškojo „Elle“ rugpjūčio mėnesio viršelio.

Britiškojo „Elle“ 2015 m. rugpjūčio viršelis

Galima būtų žavėtis tokiu „Prada“ populiarumu, tačiau leidybos ir mados versle galioja kiek kitokios taisyklės – svarbiausiųjų mados žurnalų meno redaktoriai ir stilistai tikisi, kad rūbai, kuriuos mados namai suteikė viršelio fotosesijai, yra skirti išskirtinai šiam, bet ne kitam žurnalui. Panašu, kad šįkart buvo kitaip, tad visai gali būti, kad už tai atsakingam žmogui mados namuose „Prada“ teko susirinkti daiktus ir ieškotis naujos kontoros. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis