Gera kampanija ir kompanija: Cher ir „Marc Jacobs“

Iš pradžių buvo kompanija: mirtinai elegantiškas Marcas Jacobsas atlydėjo nesenstančią Cherilyn – toks tikrasis dainininkės, kuriai neseniai sukako 69–eri, vardas į Kostiumų instituto vakarėlį. Kaip priimta, dainininkė vilkėjo ir Marco kurtą apdarą.
Cher „Marc Jacobs“ reklamoje
Cher „Marc Jacobs“ reklamoje / ©Instagram/marcjacobs nuotr.

O netrukus po puotos buvo paskelbta, kad tai ne šiaip bendras vizitas, o kūrybinis bendradarbiavimas: Cher tapo rudens–žiemos „Marc Jacobs“ kolekcijos veidu.

Vida Press nuotr./Cher and Marcas Jacobsas Metropoliteno gala puotoje
Vida Press nuotr./Cher and Marcas Jacobsas Metropoliteno gala puotoje

Kol kas pasirodė vienintelė nuotrauka: dainininkė ilgu juodu sijonu, švarku ir juodomis pirštinėmis sėdi dramatiškame raudoname fone. Kampanijos fotografas – Davidas Simsas, stilistė – Katie Grand, sesijos stilistika įkvėpta garsiosios mados redaktorės ir tekstų autorės, Niujorko bohemos damos Dianos Vreeland interjerų.  

TAIP PAT SKAITYKITE: Ciara – naujas ir ryškus „Roberto Cavalli“ veidas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų