Spėjimų, kad „Chanel“ planuoja dirbti su jaunute aktorių dukra, pasigirdo dar pavasarį. Šių metų balandį Lily-Rose Niujorko mados savaitėje vilkėjo „Chanel“ aukštosios mados kolekcijos dviejų dalių ansamblį ir sulaukė teigiamų mados kritikų atsiliepimų už „ypatingą stiliaus jausmą“.
Prieš savaitę Paryžiaus aukštosios mados savaitėje vykusiame „Chanel“ kolekcijos pristatyme mergina jau pati tapo šou dalyve – kartu su kitomis žvaigždėmis (tarp jų buvo ir merginos mama Vanessa Paradis) ją buvo galima išvysti improvizuotame kazino.
TAIP PAT SKAITYKITE: „Chanel“ kolekcijos pristatyme šmėžavo ir Juozo Statkevičiaus kurti drabužiai
TAIP PAT SKAITYKITE: „Chanel“ aukštosios mados kolekcijos pristatyme – garsenybės prie lošimo stalų
Šią savaitę pasirodžiusiose reklaminėse nuotraukose, darytose paties „Chanel“ kūrybos vadovo Karlo Lagerfeldo, šviesiaplaukės Lily-Rose veidą puošia vintage stiliaus „Chanel“ akiniai nuo saulės. Mergina vilki švelnių pastelinių spalvų drabužius, taip pat dvelkiančius retro (apvalios apykaklaitės, smulkios gėlytės, blizgių nėrinių dekoras).
Debiutavusi „Chanel“ reklaminėje kampanijoje Lily-Rose prisijungė prie nemažo būrio žvaigždžių, reklamuojančių įvairius šio prabangos prekės ženklo produktus. Įdomu, kad tarp „Chanel“ ambasadorių yra ir merginos mama Vanessa Paradis, dirbanti su šiuo prekės ženklu dar nuo 1990-ųjų.