Tad koks gi tas slaptas JS gyvenimas, į kurį iki šio vakaro visi galėjo pažvelgti tik per reklamose ir kvietimuose masinusią rakto skylutę, o dviejų šou metu atsiskleidęs visomis spalvomis?
Vakarėlis be jokių ribų
Šou, kurį režisavo ne pirmus metus su Juozu Statkevičiumi bendradarbiaujantis teatro režisierius Gintaras Varnas, prasidėjo trumpu kone lyrišku šokio etiudu už perregimos raudonos sienos porą minučių sinchroniškai judant plastiškoms šokėjų figūroms.
Netrukus įžanginė dalis baigėsi ir mados pristatymas transformavosi į nevaržomą vakarėlį su fetišistiniais elementais. Čaižiai skambant klubinei muzikai ir įsižiebus podiumą apšvietusiems žibintams išryškėjo kraujo raudonumo grindys ir abipus improvizuoto podiumo nusidriekę barai, abiejuose galuose besibaigiantys striptizo stulpais!
Jau netrukus užgniaužusi kvapą publika stebėjo apie keturis stulpus besisukančius apsinuoginusius šokėjus – dvi merginas, raumeningą vyruką ir ilgaplaukę būtybę itin moteriškomis formomis ir vyriškais veido bruožais.
Nesunku nuspėti, jog pirmiesiems podiumu žengusiems modeliams teko dalintis dėmesiu su šiais įspūdingais šou veikėjais. Pirmąsias minutes daugelis žiūrovų bandė apsiprasti su scenografija, stebėjo, kas vyksta prie baro (kur stoviniavo ir šampaną pilstė keletas tamsiaplaukių barmenų) ir aplink striptizo stulpus, o tuo pačiu metu žvilgsniu lydėjo podiumu žengusius modelius.
Spalvos ir siluetai, diena ir vakaras
Būsimą šiltąjį sezoną dizaineris spalvina vos keliomis spalvomis – juoda, balta, pilka, švelnia smėline, kraujo raudona ir tviskančiu sidabru.
Netrukus ir pusnuogiai šokėjai, ir čaiži muzika tapo (beveik) įprastu fonu, o visas dėmesys nukrypo į Juozo Statkevičiaus 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos modelius.
Būsimą šiltąjį sezoną dizaineris spalvina vos keliomis spalvomis – juoda, balta, pilka, švelnia smėline, kraujo raudona ir tviskančiu sidabru.
Šou pradėjo modelis, kurio kostiumo akcentu tapo ilgomis plunksnomis dekoruota karūna – prabangos ir puošnumo simbolis, tinkantis tikrai juodajai karalienei.
Kaip ir ankstesniuose, taip ir šiame pristatyme vyriškoji ir moteriškoji kolekcijos dalys nebuvo atskirtos – vyrai ir moterys žengė vienas paskui kitą, keitėsi tik spalvinės gamos ir drabužių stilistika. Ir vyrų, ir moterų veidus puošė ryškus makiažas su stipriai akcentuotomis akimis, dalį jų kone neatpažįstamai keitė tamsių plaukų perukai ir veiduose spindintys nosies auskarai.
Pirmuosius kolekcijos modelius galima vadinti gana nuosaikia kolekcijos dalimi – joje dominavo juodos-baltos derinys, kauliukus siekiančios kelnės, trumpi švarkeliai, kepurės su snapeliais, tačiau netrukus atmosfera ėmė kaisti.
Tiesą sakant, žvelgiant į kai kuriuos modelius vyrus nesyk aplankė déjà vu jausmas – nieko keisto, panašiai pastaruoju metu rengiasi pats Juozas Statkevičius.
Netrukus kolekcija pasuko nuodėmingesne klubine kryptimi, atsirado daugiau tamsos, blizgumo, atviro kūno ir fetišistinių užuominų, o kai kurie modeliai podiumu žengė su pasimėgavimu traukdami cigaretės dūmą.
Spalviškai ryškiausias kolekcijos akcentas – kelios kraujo raudonio suknelės, dvelkiančios prabanga, aistra ir nuodėme. Vakarines sukneles vilkėjusios manekenės jau nebeskubėjo į užkulisius, tačiau liko šnekučiuotis prie baro, gracingai gurkšnodamos šampaną ir flirtuodamos su šokėjais.
Po raudonojo kolekcijos inkliuzo vėl sekė vakariniais juodos, pilkos ir sidabrinės spalvos tonais nuspalvinti rūbai – besiplaikstantys sijonai, siauručiai kostiumai ir suknelės, papildomi svaiginančio aukščio „Manolo Blahnik“ aukštakulnių ir kelius dengiančių aulinių batų.
Kuo baigėsi nuodėmingas šou?
Ypatingo publikos dėmesio sulaukė smokingą vilkėjęs šviesiaplaukis vaikinas, gracingai žengęs podiumu avėdamas stulbinančius aukštakulnius. Tokį įvaizdį Juozas Statkevičius sukūrė profesionaliam baleto šokėjui Maksimui Sevaginui, kurio veidą, ko gero, pažįsta daugelis dizainerio sekėjų „Instagram“ tinkle.
TAIP PAT SKAITYKITE: Labiausiai provokuojanti Juozo Statkevičiaus fotosesija: pėdkelnės ir aukštakulniai
Netrukus prie baro šurmuliavo visas įsiaudrinęs vakarėlis, kurį nutraukė... staiga ėmusi kaukti sirena – barmenai, šokėjai, išsipuošusios moterys ir vyrai suskubo link išėjimo.
Tranki muzika nuščiuvo, buteliais ir taurėmis nuklotus barus triukšminga publika paliko, tačiau dabar atėjo laikas finaliniam modeliui – podiumu lėtai žengė supermodelis Edita Vilkevičiūtė. Nepaisant balto rūbo – ilgo besiplaikstančio sijono, trumpučio kone ant nuogo kūno vilkimo švarkelio ir spindinčios plunksnų karūnos – pavadinti ją nuotaka sunku. Gal greičiau šiuolaikine deive?
Kuo baigėsi nuodėmingas vakarėlis? Jo kaltininko Juozo Statkevičiaus pasirodymu ant podiumo – vilkėjusio aptemptas kelnes, tinklinius berankovius marškinėlius, (gal) kiek ironiškai besišypsojusio ir atsisveikinant pamojusio ranka: „Štai toks mano slaptas gyvenimas!“.