G. Ramutytė savo kūrybiškumą realizuoja įvairiomis formomis – kuria papuošalus, fotografuoja, dalyvauja mados projektuose, tačiau pati teigia esanti labiausiai atsidavusi tapybai.
Nuo vaikystės piešianti mergina tvirtina save atradusi maždaug prieš dešimtmetį. Ji pasakojo darbuose besistengianti apžvelgti tai, kas labiausiai jaudina – santykius, žmonijos raidą, skirtingas kultūras, jausmus. G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
Kurdama stengiuosi elgtis kitaip nei įprasta. Gamindama apyrankes viena pirmųjų ėmiau derinti tarpusavyje nesisiejančias detales.
„Kurdama stengiuosi elgtis kitaip nei įprasta. Pavyzdžiui, gamindama apyrankes viena pirmųjų ėmiau derinti tarpusavyje nesisiejančias detales. Pademonstravau, kad papuošalo dalimi gali tapti ne tik karoliukai ar kristalai, bet ir užtrauktukai, siūlų raizginėliai, virvė“, – pasakojo G. Ramutytė.
TAIP PAT SKAITYKITE: Juvelyrė Giedrė Jankauskaitė vasarą „užrakino“ papuošaluose
Kauno rajone, Garliavoje esančių „Ievos grožio namų“ prieigose pristatymą surengusi autorė įsitikinusi, kad tokiu neįprastu stiliumi sukurtus darbus mėgsta drąsūs, spontaniški, atviri žmonės. Todėl netradiciškai mėgstančios besielgti G. Ramutytės parodos atidaryme dalyvavusios viešnios buvo vaišinamos ne vynu ar šampanu, o pienu.
„Man įdomi kūrinio visuma, tai, kaip jis dera su aplinka, jungiasi ir vienijasi su kitais objektais. Tai buvo viena iš priežasčių, kodėl parodos atidaryme dalyvavo ir fotografas, ir mauri ritualo meistras“, – sakė G. Ramutytė.