Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuotaikinga „H&M“ reklama: visas miestas rengiasi kaip Davidas Beckhamas

Kaip atrodytų miestų gatvės, jei visi rengtųsi taip, kaip nuolat linksniuojamos ir garbinamos stiliaus ikonos? Tokią situaciją šmaikščiai iliustruoja nauja greitosios mados giganto „H&M“ reklama, kurios pagrindiniu herojumi tapo Davidas Beckhamas. Nuotaikingas reklaminis filmukas pristato 2016 m. pavasario kolekciją „Modern Essentials selected by David Beckham“.
Davidas Beckhamas „H&M Modern Essentials“ reklaminėje kampanijoje
Davidas Beckhamas „H&M Modern Essentials“ reklaminėje kampanijoje / „H&M“ nuotr.

Reklaminiame vaizdo klipe, nufilmuotame Lisabonos gatvėse, Davidas Beckhamas vaidina prabangaus viešbučio svečią, išeinantį pro pastato duris ir pamatantį, jog visi aplinkiniai apsirengę taip pat, kaip jis – ir riedlentėmis besivažinėjantys vaikai, ir kūdikis, ir močiutė, ir šuo, ir visi miesto vyrai... Situacija pasikartoja net pagrindiniam filmuko herojui pakeitus garderobą!

D.Beckhamas su švedų kompanija „H&M“ bendradarbiauja jau ne pirmus metus. 

Kiekvieną sezoną iš „H&M“ vyrams skirtos „Modern Essentials“ kolekcijos jis išsirenka labiausiai jam patikusius drabužius ir suformuoja modernių būtiniausių drabužių ir šiuolaikinių klasikinio stiliaus drabužių garderobą, kurį vyrai gali vilkėti visą sezoną.

„H&M“ nuotr./Davidas Beckhamas „H&M Modern Essentials“ reklaminėje kampanijoje
„H&M“ nuotr./Davidas Beckhamas „H&M Modern Essentials“ reklaminėje kampanijoje

Ką tik pasirodęs filmukas – antrasis bendro darbo su režisieriumi Fredriku Bondu rezultatas, savotiškai plėtojantis pirmojo reklaminio vaizdo klipo temą. Ankstesniame siužete komikas Kevinas Hartas rengėsi visiškai taip, kaip D.Beckhamas.

„Man visada smagu filmuotis „H&M“ kampanijose. Jie išties supranta mano stilių ir humoro jausmą. Buvo puiku vilkėti tokiais stilingais drabužiais iš „Modern Essentials“ kolekcijos vyrams ir šauniai leisti laiką“, – įspūdžiais dalijosi vyriško stiliaus ikona. 

VIDEO: H&M Modern Essentials Selected by David Beckham Spring 2016
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?