1. Pusauliniai neopunk stiliaus „Givenchy“ batai klasikinio stiliaus vyrui suteikia drąsos, laukiniškumo ir šiek tiek įžūlumo. Šių mados namų dizaineris Riccardo Tisci sulig kiekviena savo kolekcija, tiek moterims, tiek vyrams, mus panardina į tam tikrą nežinomybę: šiuo atveju verčia klausti, o prie ko tuos batus derint? Ir iškart pateikia atsakymą – prie visko: kostiuminių kelnių, džinsų, kombinezonų, militaristinių bridžų.
2. Dryžuoti pižaminio stiliaus „Gucci“ marškiniai. Gal kiek nebūdinga prancūzui rinktis itališką drabužių prekės ženklą, tačiau madoje nacionalizmui ne vieta! Dryžiai šį sezoną karaliauja ne tik moterų, bet ir vyrų spintose.
3. Neomarinistinio stiliaus puspaltis, sukurtas dizainerio Rafo Simonso, yra jo įkvėpimo, bendradarbiaujant su amerikiečių moderniojo meno atstovu Sterlingu Ruby, rezultatas. Taip pat šio sezono Rafo Simonso vyriškų puspalčių kolekciją įkvėpė ir 1975-ųjų Steveno Spielbergo filmas „Nasrai“, o šį drabužį vilkėti tiesiog ant t-shirt dizaineriui pasiūlė jo stilistas ir modelis Olivier Rizzo.
4. „Christian Dior“ parfumerijos linija gegužės 1-ąją pasipildė dar vienu išskirtiniu liukso klasės gaminiu – parfumuotu vandeniu „Fève Délicieuse“. „Subtilaus skonio pupelę“ sukūrė šių mados parfumeris François Demachy: komponuodamas skrudintos karamelės ir šieno kvapus, taip pat Madagaskaro vanilės aromatą su tongapupėmis, jis pateikė dar vieną šios pupelių rūšies interpretaciją parfumerijoje – kaip reta jausmingą. Beje, šis parfumuotas vanduo kol kas platinamas tik „Christian Dior“ ir „Dior Homme“ butikuose.
5. Aviatoriaus stiliaus saulės akiniai vis dar mados viršūnėje ir šį sezoną. Tačiau prancūzų dizainerių subtilumas neleidžia tiesmukai primesti „aviatoriškumo“, todėl paliekamos tik užuominos („Dior Homme“). O kam arčiau širdies avantiūriška klasika, prašom – dizainerio Hedi Slimaneʼo mados namams „Yves Saint Laurent“ sukurti saulės akiniai. Ir vieni, ir kiti – patys geidžiamiausi Paryžiuje.
TAIP PAT SKAITYKITE: Ant bangos: vyrų langeliai
6. Kad Yohji Yamamoto sportbačių linija Y-3 prieš keturiolika metų sėkmingai įsiliejo į prekių ženklą „Adidas“, aiškiai rodo šių daiktų pardavimo lentelės. Japonų kilmės prancūzų dizaineris padarė tai, kuo šiandien seka iš paskos ir kiti jo kolegos, – jis sportinei avalynei suteikė prabangos ženklų ir pavertė ją elegantiška mūsų laisvalaikio dalimi.
7. Savo lieknėjimo periodu Karlas Lagerfeldas pasakė: „Svorio noriu atsikratyti tam, kad galėčiau dėvėti šito vaikino (Hedi Slimaneʼo, tuomet kūrusio „Dior Homme“ liniją, aut. past.), kuriamus smokingus“. Šiandien „Givenchy“ dizaineris Riccardo Tisci be komentarų sukūrė tokius smokingus, kad jų geidžia kiekvienas į Kanus besirengiantis paryžietis.
8. Laikrodis „Apple“ (išleistos šešios jo versijos, dviejų dydžių – 38 mm ir 42 mm) jau nuo praeito rugsėjo tebekaitina neabejingųjų madai širdis. Į šį objektą sulydytas minimalistinis grožis ir aukščiausios technologijos. Puristinės prabangos mėgėjams nelieka nieko kita, kaip šį funkcionalų papuošalą įsigyti (kainos svyruoja nuo 530 iki 980 eurų).
9. Stokholme reziduojančios „Acne Studios“ juvelyras Jonny Johansson, pasitelkęs jaunų dizainerių komandą, sukūrė unikalią vyriškų papuošalų liniją, kurios vienas objektas – sendinto aukso apyrankė „All Blues“ – tapo itin mėgstamu Paryžiaus stileivų. Ne toks jau dažnas atvejis, kad švediškas gaminys (išskyrus, žinoma, „Ikea“) būtų dievinamas prancūzų.
10. Iš Antverpeno kilęs dizaineris Driesas van Notenas sukūrė auksinių šilkinių bluzonų su išsiuvinėtu karališkojo erelio piešiniu nugaroje kolekciją, įkvėptą daugiau kaip prieš dvidešimt metų anapilin išėjusio baleto šokėjo Rudolfo Nurijevo baškiriškos estetikos, Sibiro šamanų, Pietų Amerikos actekų grožio supratimo.