Pretenzingas Kanye Westo šou: vertinimai – nuo „šlamštas“ iki „jūs nieko nesuprantat“

Ką reikia daryti, kad naujos drabužių kolekcijos pristatymas taptų pagrindine socialinių tinklų ir viena iš svarbiausių visos populiariosios medijos naujienų? Būti Kanye Westu, sukviesti į šou ne tik savo palaikymo komandą (pusė jos – didžiausios socialinių tinklų žvaigždės), bet dar ir 20 000 žiūrovų.

Vasario 12-osios rytą buvo kone neįmanoma pabėgti nuo žinių ir nuotraukų iš reperio Kanye Westo mados ir muzikos šou, pirmąją Niujorko mados savaitės dieną vykusio „Madison Square Garden“. 

Dar šou nepasibaigus socialinius tinklus ir naujienų portalus užliejo įspūdžių, vertinimų ir diskusijų lavina. Žiūrovai neslėpė emocijų – nuo ekstaziškų šou liaupsių iki epitetų „šlamšto krūva“ ir „Kanye, gal geriau nebereikia…“. 

At Kanye West Season 3

A video posted by Scott Schuman (@thesartorialist) on

Oficialioji žiniasklaida taip pat pažėrė įvairiausių atsiliepimų, tačiau bene racionaliausiai skambėjo raginimas vertinti Kanye Westo kolekciją kaip vieną iš muzikos-meno-mados šou dalių, tai yra neištraukti jos iš konteksto (nes, priešingu atveju, drabužius pozityviai įvertinti gana sunku...).

YEEZY 3 #yeezyseason3

A photo posted by Tommy Ton (@tommyton) on

Akivaizdu, kad tūkstančiai gerbėjų, dalis kurių šou pradžios prie uždarų durų laukė net kelias valandas, į „Madison Square Garden“ rinkosi ne tik dėl naujosios kolekcijos. Dėl ko tuomet? Dėl neeilinio šou, dėl galimybės gyvai būti šalia savo dievaičių.

O jų čia buvo gausybė – nuo Kanye Westo palaikymo komandos – Kardashian klano, sutartinai pasipuošusio „Balmain“, iki drabužius demonstravusių supermodelių  Naomi Campbell, Liya’os Kebede, Veronicos Webb, reperių Travis Scott, 2 Chainz, Pusha T, Tyga. 

AFP/„Scanpix“ nuotr./Khloe Kardashian, Lamaras Odomas, Kris Jenner, Kendall Jenner, Kourtney Kardashian, Kanye Westas, Kim Kardashian, Caitlyn Jenner ir Kylie Jenner
AFP/„Scanpix“ nuotr./Khloe Kardashian, Lamaras Odomas, Kris Jenner, Kendall Jenner, Kourtney Kardashian, Kanye Westas, Kim Kardashian, Caitlyn Jenner ir Kylie Jenner

Kaip ir pirmųjų ankstesnių Westo šou metu, taip ir šįsyk muzikai buvo skirtas ne mažesnis dėmesys, nei kolekcijai – gerbėjai turėjo galimybę išklausyti visą naujausią jo albumą „The Life of Pablo“. Kolekcijos pristatymo scenografija taip pat pasirinkta panaši kaip anksčiau – jokio podiumo, tik ant pakylos keliasdešimčiai minučių sustingę modeliai, šįkart suskirstyti į dvi grupes – vyrų ir moterų. 

AFP/„Scanpix“ nuotr./Kanye Westas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Kanye Westas

Patys drabužiai nė kiek nenutolo nuo tos stilistikos, kurią buvo galima išvysti pirmųjų dviejų Yeezy kolekcijų pristatymo metu – daug gelsvų, rudų, žalsvų, garstyčių spalvos tonų, trikotažas, triko, tamprės, erdvūs švarkai, paltai ir džemperiai, daug unisex ar asex rūbų. 

YEEZY 3 #yeezyseason3

A photo posted by Tommy Ton (@tommyton) on

Kanye Westas pats aktyviai dalyvavo šou – dėkojo gerbėjams, šeimai, „Adidas“, Olivier Rousteingui iš „Balmain“, o šou pabaigoje net prisipažino, jog viena iš jo svajonių, kuri, jis labai tikisi, greitai bus realizuota, yra tapti „Hermès” kūrybos vadovu. Visai gali būti, kad pastarasis pareiškimas daugelį kritikų ir privertė ironiškai šyptelėti „o gal geriau nereikia…“.

Priminsime, jog tai jau trečioji Kanye Westo kolekcija – pirmosios dvi, pavadintos „Yeezy Season 1“ ir „Yeezy Season 2“, buvo pristatytos 2015-ųjų vasarį ir rugsėjį. Abu pirmuosius kartus muzika šou metu buvo ne mažiau svarbi, nei drabužiai, tačiau kritikai abi kolekcijas įvertino labai šaltai ar net atvirai kritiškai. Žinoma mados kritikė Cathy Horyn tiesiai šviesiai pareiškė, jog Westo tiesiog neverta traktuoti kaip rimto dizainerio… Tačiau akivaizdu, jog tokios replikos jo, kaip kūrėjo, įkarščio nė kiek nestabdo. Greičiau atvirkščiai. 

VIDEO: „Yeezy Season 3“ šou Niujorko mados savaitėje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis