1. Tamsiai mėlynas savaitgalio krepšys „Tumi“. Šįmet ši amerikiečių rankinių kompanija, gaminanti šių aksesuarų paletę – nuo piniginių iki masyvių kelionių lagaminių, – švenčia 40 metų jubiliejų. Kompanija garsi ne tik natūralios odos gaminiais, bet ir neseniai išrastu specialu kariniu balistiniu nailonu.
2. Dryžuotas krepšys A. P. C. Šią kompaniją 1987-aisiais įkūrė prancūzas Jeanas Touitou – iš pradžių kaip kūrybinę ateljė, bet paskui apyvarta ir populiarumas išaugo ir asortimentas plėtėsi. O šiuo metu gaminamos rankinės yra labai kompaktiškos, nemasyvios. Šis prekių ženklas laikosi aukštos kokybės, bet nesivaiko elitiškumo ir nedalyvauja mados savaitėse.
3. Itin kokybiškai išdirbtos odos krepšys „Ralph Lauren Polo“ atstovauja liukso klasei. Dizainu gaminys atitinka naujausią mados klyksmą ir yra nepamainomas vienos dienos išvykai, pavyzdžiui, darbinei komandiruotei į kaimyninę šalį. Šviesaus šokolado spalva dera ir prie mėlynų džinsų, ir prie vasarinio šviesaus kostiumo.
4. Švelniai ruplėtos odos ir itin madingos griežtos trapecijos formos krepšys „Lancel“ – klasikų klasika. Kompanija, kurią dar 1876-aisiais (iš pradžių kaip rūkalių aksesuarų ateljė) labai gyvame Paryžiaus rajone, prie Operos, įkūrė Angele Lancel. Tuo metu ji buvo viena drąsiausių Paryžiaus moterų, kurios verslą gentainiai plėtojo iki 1997-ųjų, kai kompaniją nupirko finansų grupė „Richemont“. Šiuo metu puikuojasi keturios vyrų rankinių linijos: „Néo Jupiter“, „Honoré“, „Apollon“ ir „Grand Hotel“.
5. Firminės monogramos odinis „Gucci“ krepšys – tikra snobo svajonė. Italų kompanija jau savaime negali gaminti prastos prekės, nes odinės rankinės yra „Gucci“ istorijos pagrindas. Šiuo metu šio prekės ženklo madingumo viršūnėje – kūriniai, kurių furnitūrai panaudota bambuko mediena, taip pat itin paklausios nailoninės kuprinės su žirgų piešiniais, gaminiai su specialiai išdirbta guma.
6. Puristinio dizaino „Yves Saint Laurent“ rankinė, kuriai pavidalą suteikė nuo 2012 m. šiuose mados namuose dirbantis genialusis Hedi Slimaneʼas, pasižymi ne tik aukščiausios rūšies oda, bet ir ypatingu lengvumu. Kompaktiško krepšio griežtoka struktūra leidžia jame nepranykti daiktams, yra itin patogus keliauti.
7. Minkšta it pliušinis meškiukas, ši „Lacoste“ rankinė yra nepamainomas vienos dviejų dienų turisto aksesuaras. Atspari bet kokiems smūgiams ar glažymui, ji tik dar labiau pabrėžia ir primena istoriją, kad šis mados ženklas gimė sporto pasaulyje – 1933-aisias prancūzų tenisininko René Lacosteʼo iniciatyva.
TAIP PAT SKAITYKITE: Paryžiaus snobas: 10 geidžiamiausių objektų
8. Margaspalvis kelionių krepšys „Eden Park“. Šis prekių ženklas iliustruoja jo nešiotojo sportinę dvasią, nes jis gimė buvusių Prancūzijos regbio žaidėjų Francko Mesnelio, Erico Blanco ir Philippeʼo Guillardʼo vaizduotėje. Jų įkurtos markės produktų gama – nuo regbio maršinėlių iki rankinių bei kitų aksesuarų – yra tai, ko reikia šiuolaikiniam dinamišką gyvenimo būdą išpažįstančiam vyrui.
9. Aligatoriaus odos rankinė „Burberry“ daugiau nei akivaizdžiai iliustruoja išskirtinę šio ženklo liukso klasę, nes ir jos kaina (28 tūkst. eurų) atspindi gaminio esmę. Palaikantiems gyvūnų teises šias eilutes patartina praleisti ir į paveikslėlį nesižvalgyti.
10. Prekių ženklas „Hermès“ savo gyvavimą prieš daugiau nei 170 metų pradėjo nuo kelionių lagaminų. Tad ir šiandien rankinės yra kompanijos pasididžiavimas ir kokybės garantas. Išdirbta oda ir drobė derinamos ir apsiuvamos furnitūra taip, kad gaminys taptų ilgaamžis.