Žymusis supermodelis ir anksčiau ne kartą buvo tapusi apatinių drabužių reklaminiu veidu (o gal tiksliau – kūnu) – reklamavo ir „Agent-Provocateur“, ir „La Perla“. Tačiau tai pirmas kartas, kai pristatoma riboto leidimo pačios Naomi vardo apatinių linija – ji sukurta bendradarbiaujant su italų prekės ženklu „Yamamay“. Apatinių drabužių kainos nėra gąsdinančios ir svyruoja nuo 10,99 iki 59,99 eurų.
Vieno žymiausių mados fotografų ir gero daugelio supermodelių bičiulio Mario Testino darytose reklaminėse nuotraukose Naomi pozuoja vilkėdama gundančius juodos, rausvos ir purpurinės spalvų nėriniais puoštus apatinius. Žinoma, kaip ir visais atvejais, kai šis modelis išsirengia, sunku neįvertinti ir jos išpuoselėto kūno.
Kiek anksčiau savo vardo apatinių linijas jau yra pristatę tokie modeliai, kaip Gisele Bündchen, Helena Christensen, Bar Rafaeli, Heidi Klum.
TAIP PAT SKAITYKITE: Liemenėlės testas: 6 punktai, padėsiantys rasti tobulą variantą