Savo vardo apatinių liniją pristatanti Naomi Campbell demonstruoja tobulą kūną

Jau tapo įprasta, kad nuo podiumo pasitraukę, tačiau dėmesį tebekaustantys supermodeliai imasi kitų, dažnai kur kas pelningesnių darbų – kuria savo drabužių linijas ar tampa sveiko gyvenimo būdo guru. Neseniai pranešta, jog 45-erių supermodelis Naomi Campbell seka kolegių pėdomis ir pristato savo vardo apatinių drabužių liniją, pavadintą „Aš Naomi Campbell“ („I Am Naomi Campbell“).
Naomi Campbell „Yamamay“ reklamoje
Naomi Campbell „Yamamay“ reklamoje / „Yamamay“/Mario Testino nuotr.

Žymusis supermodelis ir anksčiau ne kartą buvo tapusi apatinių drabužių reklaminiu veidu (o gal tiksliau – kūnu) – reklamavo ir „Agent-Provocateur“, ir „La Perla“. Tačiau tai pirmas kartas, kai pristatoma riboto leidimo pačios Naomi vardo apatinių linija – ji sukurta bendradarbiaujant su italų prekės ženklu „Yamamay“. Apatinių drabužių kainos nėra gąsdinančios ir svyruoja nuo 10,99 iki 59,99 eurų.

„Yamamay“/Mario Testino nuotr./Naomi Campbell „Yamamay“ reklamoje
„Yamamay“/Mario Testino nuotr./Naomi Campbell „Yamamay“ reklamoje

Vieno žymiausių mados fotografų ir gero daugelio supermodelių bičiulio Mario Testino darytose reklaminėse nuotraukose Naomi pozuoja vilkėdama gundančius juodos, rausvos ir purpurinės spalvų nėriniais puoštus apatinius. Žinoma, kaip ir visais atvejais, kai šis modelis išsirengia, sunku neįvertinti ir jos išpuoselėto kūno.

„Yamamay“/Mario Testino nuotr./Naomi Campbell „Yamamay“ reklamoje
„Yamamay“/Mario Testino nuotr./Naomi Campbell „Yamamay“ reklamoje
VIDEO: I am Naomi Campbell by Mario Testino - Yamamay Limited Edition

Kiek anksčiau savo vardo apatinių linijas jau yra pristatę tokie modeliai, kaip Gisele Bündchen, Helena Christensen, Bar Rafaeli, Heidi Klum. 

TAIP PAT SKAITYKITE: Liemenėlės testas: 6 punktai, padėsiantys rasti tobulą variantą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų