Supermodelis, keturių vaikų mama Natalija Vodianova grįžta reklamuoti „Miss Sixty“

Iš Rusijos kilęs supermodelis, filantropė ir keturių vaikų mama Natalija Vodianova, rodos, nesikeičia jau keliolika metų. Vaikiškų veido bruožų didžiaakė gražuolė po 14 metų petraukos vėl reklamuos jaunimo pamėgtą vidutinio segmento prekės ženklą „Miss Sixty“, puikiai pažįstamą ir pirkėjams Lietuvoje.
Natalija Vodianova „Miss Sixty“ reklamoje
Natalija Vodianova „Miss Sixty“ reklamoje / „Miss Sixty“/„Mert ant Marcus“ nuotr.

Trečiadienį pasirodė pirmosios šių metų rudens-žiemos reklaminės nuotraukos su Vodianova, o netrukus kadrus iš užkulisių buvo galima išvysti ir socialiniame tinkle „Instagram“. Tiesa, pati gražuolė, turinti Supernovos slapyvardį, apie bendradarbiavimą trečiadienį dar nieko nepranešė.

Vienoje reklaminėje nuotraukoje Vodianova vilki džinsinę suknelę, pasiūtą atkartojant skiautinių techniką, kitoje – juodą blizgaus audinio sijoną ir pečius apnuoginantį megztinį. Abiejose nuotraukose supermodelio galvą puošia iš kasos suformuotas vainikas, o veide į akis pirmiausiai krenta ryškiai raudonos lūpos.

TAIP PAT SKAITYKITE: Johnny Deppo ir Vanessos Paradis dukra Lily-Rose Depp reklamuos „Chanel“

„Miss Sixty“/„Mert ant Marcus“ nuotr./Natalija Vodianova „Miss Sixty“ reklamoje
„Miss Sixty“/„Mert ant Marcus“ nuotr./Natalija Vodianova „Miss Sixty“ reklamoje

Reklaminė fotosesija vyko Londone, ją kūrė fotografų duetas „Mert and Marcus“ (Mertas Alas ir Marcus Piggott), stiliumi rūpinosi vienas žymiausių Diddžiosios Britanijos stilistų Edwardas Enninfulas, šiuo metu bendradarbiaujantis su žurnalu „W“. 

TAIP PAT SKAITYKITE: Julija Steponavičiūtė pristatė išskirtinį „Dolce & Gabbana“ aukštosios mados modelį

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis