Tęsia bendradarbiavimą: nauja „Calvin Klein“ kampanija su Edita Vilkevičiūte

Visame pasaulyje puikiai žinomas prekės ženklas „Calvin Klein“ tęsia bendradarbiavimą su garsiausiu iš Lietuvos kilusiu modeliu Edita Vilkevičiūte. Ką tik pasirodė 2016 m. pavasario-vasaros apatinių kolekcijos „Evergreen“ reklaminės kampanijos nuotraukos, kurioms mūsų tautietė pozavo kartu su iš Danijos kilusiu modeliu Tobiasu Sorensenu.
Edita Vilkevičiūtė „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje
Edita Vilkevičiūtė „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje / Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr.

Nespalvotose nuotraukose Edita Vilkevičiūtė vilki basic ir sportinio stiliaus apatinius drabužius – liemenėles, klasikines ir šortukų tipo kelnaites.

Nuogybės nuotraukose nemažai – šiaip ar taip, tai apatinių drabužių reklama, – tačiau vaizdai itin subtilūs ir estetiški. Modeliai atvirai žvelgia tiesiai į objektyvą, o nespalvotas vaizdas puikiai išryškina jų treniruotus kūnus. 

Nuotraukų autorius – mados fotografas Danielis Jacksonas, minimalistiniu E.Vilkevičiūtės makiažu ir natūraliai netvarkinga šukuosena rūpinosi stilistė Kristi Matamoros.

Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje
Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė ir Tobiasas Sorensenas „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje
Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje
Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje

Anksčiau Edita jau yra reklamavusi ne tik „Calvin Klein“ apatinius, bet ir šio prekės ženklo papuošalus, kvepalus, viršutinius drabužius.

Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje
Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė ir Tobiasas Sorensenas „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje
Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje
Daniel Jackson/„Calvin Klein“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė „Calvin Klein“ reklaminėje kampanijoje

Per pastarąjį pusmetį žavioji lietuvė ne tik toliau sėkmingai dirbo su tarptautinį pripažinimą turinčiais prekės ženklais, bet ir nesyk lankėsi gimtinėje – vėlyvą praėjusių metų rudenį ji pristatė kartu su mados namais „Sirena“ kurtą savo vardo rankinių ir odos aksesuarų liniją, taip pat pradėjo ir baigė plačios komentarų ir vertinimų bangos sulaukusį Juozo Statkevičiaus mados šou „Slaptas J S gyvenimas“.

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Juozo Statkevičiaus kolekcijos pristatymo akimirka
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Edita Vilkevičiūtė Juozo Statkevičiaus kolekcijos pristatyme

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis