To dar nebuvo: Versace reklamuos „Givenchy“

Atrodo, jau seniai niekas nieko nebestebina – mados namų kolaboracijos su populiariaisiais prekės ženklais, šimtametės ir plius size manekenės ant podiumo, vyriausieji redaktoriai, nepasirodantys mados šou ir mados blogeriai, keičiantys vyriausiąsias redaktores.
©Instagram/Riccardo Tisci nuotr.
©Instagram/Riccardo Tisci nuotr.

Visos šios tendencijos mums net labai patinka, tačiau, net geriausios idėjos, išgrynintos iki kvintesencijos, tampa absurdu.

Šįkart jį pasiekė Riccardo Tisci, pakvietęs 2015 m. rudens–žiemos reklamos kampanijai pozuoti... Donatellą Versace. Vienų mados namų savininkė – kitų reklamos veidas?! Tai išties kažkas nauja. Kampanija vadinasi „Givenchy šeima“, prie jos dirbo garsūs fotografai Mertas Alasas bei Marcus Piggottas ir stilistė Carine Roitfeld, buvusi prancūzų „Vogue“ redaktorė. O pirmajai paskelbtai nuotraukai su Donatella pozuoja pats Riccardo. Nuotrauka dizaineris pasidalijo savo „Instagram“ paskyroje ir pavadino Donatellą savo naująja ikona. 

Instagram Riccardo Tisci
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis