Konkursas „Injekcija“ jau 10 metų iš eilės tampa savotiška įžanga į festivalį mados ir dizaino gerbėjams bei tramplinu į didįjį podiumą jauniesiems dizaineriams.
Geriausieji iš jų, konkurse pademonstravę mažąsias – 5 modelių – kolekcijas, – gauna galimybę dalyvauti tarptautiniame konkurse „Mados infekcija“ – viename svarbiausių mados įvykių ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse.
2017 metais šia galimybe turės progą pasinaudoti šie vėlyvą vakarą komisijos paskelbti kūrėjai (jų šiais metais rekordiškai daug): Vaida Januškevičiūtė, Živilė Aleknavičiūtė, Patricija Regesaitė (PREGES), Nikė Kotryna Kvedarauskaitė, Pauliaus Leono ir Viktorijos Rosenberg duetas ir prekės ženklas „2RU2RA“.
Jaunuosius dizainerius vertino ne vienerius patirties mados industrijoje metus sukaupusi komisija: dizainerė Dovilė Gudačiauskaitė, stilistė Karina Leontjeva, festivalio „Mados infekcija“ meno vadovė Sandra Straukaitė, Rapolas Vosylius iš kūrybinio dizainerių tandemo „labàdienà“ ir dizainerė, prekės ženklo „D.Efect“ įkūrėja Eglė Žiemytė.
Kaip skelbdama laimėtojus prisipažino S.Straukaitė, šiemet išrinkti laimėtojus tapo žiauriai sunku, nes „Injekcija“ buvo labai stipri. Pasak jos, laimėtojų tiek daug todėl, kad komisija tiesiog negalėjo nepraleisti (į „Mados infekciją“) puikių jaunų kūrėjų su polėkiu.
S.Straukaitei antrino ir dizainerė E.Žiemytės – išrinkti buvo sunku, tačiau, pasak jos, komisija vis tik turėjo ir aiškius kriterijus: „Aš pati ieškojau naujo požiūrio, kokybės, gebėjimo valdyti proporcijas“. Paklausta, ar tarp paskelbtų laimėtojų turi savo favoritą, dizainerė atsakė teigiamai, tačiau šypsojosi, jog bus korektiška ir jo neįvardins, nes džiaugiasi visais prizininkais.
Į Nacionalinę dailės galeriją susirinkusi publika turėjo galimybę stebėti dviejų dalių šou, kuriame pademonstruota 16 labai skirtingų kolekcijų. Jei pirmojoje dalyje sąlyginai dominavo eksperimento dvasia, tai antrojoje buvo galima išvysti ir komerciškesnių, dėvėjimui labiau pritaikytų drabužių. Neveltui antrąją dalį pradėjo prekės ženklas „2RU2RU“, sėkmingai komerciškai išvystytas ir atpažįstamas prekės ženklas.
15min primena, kad „Injekcijos“ konkurso dalyviai buvo atrinkti gavus ir įvertinus net 67 paraiškas ne tik iš Lietuvos, bet ir Izraelio, Rusijos, Italijos, Lenkijos, Ukrainos, Vokietijos. Šių metų konkurso tema – MONOpolis.
Konkurso finale varžėsi šie 16 dizainerių ir kūrybinių tandemų: „2RU2RA“, Justina Gvaizdikaitė/MASTYC, Justina Semčenkaitė, Kamilė Peleckytė, Kristina Vyzaitė, Lukas Juodis ir Aušra Krapavičiūtė, Modesta Kremerytė ir Deividas Katkus/KREMER, Nikė Kotryna Kvedarauskaitė, Patricija Regesaitė (PREGES), Paulius Leonas ir Viktorija Rosenberg, Rugilė Gumuliauskaitė, Vaida Januškevičiūtė, Živilė Aleknavičiūtė, Barbara Vasileva (Rusija), Qnarik Javadian (Rusija), Isabell Neumayer ir Alicia Richter (Vokietija).
Kaip atrodys galutinės šiųmetės „Injekcijos“ laimėtojų kolekcijos, bus galima išvysti ant „Mados infekcijos“ podiumo kitų metų kovo 18-19 dienomis.