Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Victoria's Secret“ reklaminėje kampanijoje pasirodė visi 10 naujųjų angelų

„Victoria's Secret“, pavasarį paskelbusi apie net dešimties manekenių prisijungimą prie vadinamųjų angelų būrio, šią savaitę pristatė reklaminę kampaniją su visu naujuoju dešimtuku. Kampanija, pavadinta „Body by Victoria“, reklamuojama naujų spalvų bei modelių apatinių kolekcija.
„Body by Victoria“ reklaminės kampanijos nuotrauka
„Body by Victoria“ reklaminės kampanijos nuotrauka / „Victoria's Secret“ nuotr.

Iki šio pavasario oficialiais „Victoria's Secret“ angelais vadinosi penkios manekenės: amerikietė Lily Aldridge, brazilės Alessandra Ambrosio ir Adriana Lima, Behati Prinsloo iš Namibijos ir Candice Swanepoel iš Pietų Afrikos.

Tačiau nuo balandžio angelų būrys tapo žymiai gausesnis – dabar net 15 merginų turi ilgalaikį kontraktą su vienu žinomiausių pasaulyje apatinių gamintoju. Šie modeliai pristato  „Victoria's Secret“ apatinius ir reklamose, ir gyvuose šou. 

Naujosios kolekcijos reklaminėje kampanijoje pasirodo visas naujokių dešimtukas – švedė Elsa Hosk, rusė Kate Grigorieva, lenkė Jac Jagaciak, britė Stella Maxwell, portugalė Sara Sampaio, brazilė Lais Ribeiro, olandė Romee Strijd ir amerikietės Taylor Hill, Jasmine Tookes ir Martha Hunt.

TAIP PAT SKAITYKITE: Majamio maudymosi kostiumėlių mados savaitė: karštos idėjos paplūdimiui

 

Kampanijos starto proga angelų dešimtukas antradienį dalyvavo populiarioje TV laidoje „Good Morning America“ („Labas rytas, Amerika“) ir pozavo viešoje fotosesijoje Niujorke.

TAIP PAT SKAITYKITE: Tarp „Greenpeace“ kampaniją reklamuojančių žvaigždžių – ir mados pasaulio garsenybės

 

#TheNewestAngels working the in Times Square

A photo posted by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

 

„Victoria's Secret“ reklaminė kampanija kurta Majamyje (JAV), vaizdo klipo autorius – režisierius Michaelas Bay, kurio filmografijoje yra tokie filmai, kaip „Armagedonas“, „Transformeriai“ ir daugelis kitų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?