Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 02 04

„Jenisej“ strategas po triuškinančio pralaimėjimo „Lietuvos rytui“: blogiausia, kad palikome labai prastą įspūdį Lietuvos sirgaliams

Krasnojarsko „Jenisej“ strategas Stevanas Karadzičius, po pralaimėjimo Vilniaus „Lietuvos rytui“ pripažino, jog skaudžiausia – ne pralaimėjimas, o prastas pasirodymas varžovų sirgaliams.
„Lietuvos ryto“ sirgaliai
„Lietuvos ryto“ sirgaliai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Prieš rungtynes žinojome, jog „Lietuvos rytas“ – Eurolygos lygio komanda. Mes akcentavome du dalykus: „Lietuvos ryto“ kovą dėl atšokusių kamuolių bei savo pačių puolimą. Žinojome, jog turime žaisti agresyviai, statyti daug užtvarų, priešingu atveju – varžovai mus nubaus greitomis atakomis. Prieš rungtynes sakiau savo žaidėjams, jog nieko baisaus, jeigu pralaimėsime. Daug svarbiau – kaip sužaisi ir kokį įspūdį paliksi vietiniams sirgaliams“, – pripažino strategas.

S.Karadzičius tvirtino, jog jo auklėtiniai užsidirbo per daug pražangų. „Šiandien buvome nepakankamai energingi ir blogiausia, jog 23 kartus pažeidėme taisykles. Žaidžiant su tokiu stipriu priešininku, taip gintis negalima. Mes žinojome, jog „Lietuvos ryto“ aukštaūgiai yra labai pajėgūs. Žinojome, jog varžovai akcentuoja žaidimą baudos aikštelėje, tačiau apsiginti nesugebėjome. Pasikartosiu, blogiausia tai, jog palikome labai prastą įspūdį Vilniaus, kuris yra krepšinio miestas, aistruoliams“.

- Kurie jūsų komandos krepšininkai yra komandos ateitis?

- Mums yra labai sunku su krepšininku sudaryti 2-3 metų sutartį. Praeitais metais tikėjomės, jog pavyks suburti stabilesnę sudėtį, tačiau taip neįvyko. Nuo praėjusio sezono liko du žaidėjai, todėl viską reikėjo pradėti iš naujo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos