2012 06 16

Naujieji krepšinio rinktinės marškinėliai skatins turizmą Lietuvoje

Atskleista naujoji Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės apranga. Sportinės avalynės ir aprangos milžinės „Nike“ gaminamų marškinėlių dizainas beveik nepakito nuo pernai Europos čempionate naudotų – didžiausia naujovė ta, kad pagrindinėje reklamos vietoje atsidūrė Vilniaus oro uosto kampanija „Recharge in Vilnius“ (liet. „Įsikrauk Vilniuje“), skatinanti turizmą Lietuvoje.
Naujoji Lietuvos krepšinio rinktinės apranga
Naujoji Lietuvos krepšinio rinktinės apranga / T.Tumalovičiaus/krepšinio širdis nuotr.

„Pagaliau pasiekėme tai, ko visada norėjome – kad rinktinė reklamuotų Lietuvą. Manome, jog tam turi būti skirta garbingiausia vieta“, – portalui 15min.lt teigė Lietuvos krepšinio federacijos generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas.

Pagrindinę reklamos vietą ant rinktinės marškinėlių – po užrašu Lietuva ir krepšininko numeriu – „Recharge in Vilnius“ kampanijai užleido krepšinio mecenatas Antanas Guoga.

„Tačiau tai nereiškia, jog A.Guoga pasitraukia. Jis ir toliau remia rinktinę, o šiemet tai daro net trimis savo įmonėmis – „TonyBet“, „TonyResort“ ir „TonySport“. Pagrindinę reklamos vietą jis užleido geranoriškai“, – tikino M.Balčiūnas.

Ar šis posūkis reiškia, kad Lietuvos krepšinio rinktinė suka „Barcelona“ futbolo klubo keliu, kuris prieš kelis sezonus ne tik reklamavo „Unicef“ organizaciją, bet ir skyrė jai paramą?

„Ne visai. „Recharge in Vilnius“ reklamas ant rinktinės marškinėlių neatsirado visiškai nemokamai. Tiksliau galėsiu pasakyti, kai baigsime tvarkyti visus dokumentus“, – aiškino M.Balčiūnas.

Reklamų mažės

Su naująja apranga jau šeštadienį pirmajame draugiškame mače prieš Makedoniją aikštelėje pasirodysiantys krepšininkai turės „nešioti“ gausią kitų rėmėjų naštą – kaip matyti iš nuotraukų, bent šešis reklaminius logotipus.

„Čia draugiškų rungtynių apranga. Olimpiniame atrankos turnyre Venesueloje liks trys reklamos – „Recharge in Vilnius“, „Švyturys“ ir DNB. Jeigu pateksime į olimpiadą, ten ant aprangos negalės būti nė vienos reklamos“, – pridūrė M.Balčiūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis